aerox harde ratel carterkap

liltcc

Aerox_-_Driver
hey allemaal, ik reed vandaag van school naar huis en het begon in mn karterkap te ratelen, een harde ratel die eik begint als je wegrijd en pas stopt eik pas als hij in zn toere zakt, dus als k stil ga staan dan looptie nie meteen stationair maar houdie nog ff toeren als t ware... en t stopt pas als hji stationair loopt....

het is niet mn kickstart mechanisme want zonder karterkap dezelfde problemen...:(

btw, mijn drukveer draait een beetje mee... ik dacht dat dit niet normaal was.. ik denk k zeg t r ff bij dan kunne jullie me t beste helpe:D

khoop dat iemand me kan helpe kwil morge op me scooter naar school:+

ltr
 
Advertisement - register to remove this

Tja, trek de vario en koppeling eraf, en kijk of alles nog heel is (rollen, die plastic vario geleiders). Verder even kijken of je start motor niet half blijft hangen oid.
 
dr zit gin startmotor op... alleen maar kick.
k heb alles geprobeerd alles ziet dr normaal uid maar kan iemand ff stap voor stap zegge hoe k t goed in elkaar moet zette want k heb 2 roxjes staan en ze de revetjes zitte bij allebei weer op andere plekke enzo...

ltr
 
Je zegt ook hij komt op toeren maar zodra ik stilsta loopt die niet meteen stationair .
Dan zou ik het in je overbrengingen gaan zoeken hoor en evt kijken of je gaskabel niet ergens klem zit ofzo:p
 
hoe krijg jij je scooter gestart zonder kap en starter? schroef je na het starten je kap er af ofzo? :p ik denk zoals spnk al aangeeft dat 1 van je geleiderblokjes in 2 is geknetst dan komt de gradenplaat tegen je vario te zitten en dat rinkeld dan maar dat zou die op een laag toerental ook moeten doen. gewoon een keer nakijken dus.
 
Back
Top