Aerox GROOT benzine probleem

Aerox1997

aerox ownert
Ey mensen

Ik zit met het volgende probleem,ik heb dus een aerox met de volgende setup:

Malossi mhr Speed
Malossi Binnenrotor
Malossi Overrange
Malossi VL14
Yasuni C21
Wig/Rechtspruit
Mikuni 24 vlak
Power one krukas

Enz

Nu had ik dus eerst een benzine pompje die bleef doorlopen,maar omdat elke x me scooter verzoop dus ECHt VERZOOP,heel me uitlaat zat vol benzine en me cilinder als ik kicte spoot eruit,toe nhad ik dus een vacuum pompje erin gedaan dus ik d8 nu is het over omdat de benzine stopt met lopen.

Nu had ik vorige week zondag gereden en hem daarna een week stil laten staan (tot vandaag),en nu wil ik dus me wielen eraf gaan halen omdat die gecoat gaan worden en i kzag al een klein plasje onder me scooter liggen,dus ik haal me uitlaat eraf en het is echt niet normaal hoeveel benzine/olie er uit uitlaatpoort komt en ook nog eens hoevol me uitlaat zat,nou weet ik dus niet meer wat het is want als je stopt met rijden dan stopt de benzine ook met lopen dus ik weet het niet meer,ook heel me blok is verkleurd bij de splitsing van de carters daar is gewoon de benzine doorheen gekomen zo erg,omdat het nergens meer heen kon want ook heel me carters stonden vol.

Ik hoop dat jullie weten wat dit is want hier word ik echt niet vrolijk van.
 
Advertisement - register to remove this

idd, werkt je vlotter en alles wel goed?

en de makkelijkste manier om je benzine tegen te houden is natuurlijk een kraantje ertussen. ik heb het nog nooit zonder kraantje ertussen gemonteerd, is echt veel makkelijker:)
 
Back
Top