aerox gaat niemeer aan

S³walla

evo wallapia
eums krukas kapot gereden
ff epc geweest nieuwe krukas en lagers keeringe opgehaalt
blokje mooi ineen gezet alles zuiver gemaakt van blok tt kleinste schroefje
scooter ging van eerste keer aan
mooi verder aant roderen s'avonds ,smorgens zet ik hem aan van eerste kick ging hem aan
na 2 km begon hem te stotteren en 1 km verder viel hem uit
na paar keer kicken ging hem aan al stotterend daarna niemeer aan te krijgen ,membraam na gekeken ,cilinder heeft nog maximaal compressi
carbu hing beetje vol met olie alles mooi zuiver gemaakt trug toen kreeg hem geen naf derna wel weer trug bougi vonkt mooi en er is een twijfel of hij wel genoeg lucht trekt aan carbu

zou iemand mij kunne helpen over dit probleem

mvg stef geurts
 
Advertisement - register to remove this

Iemand die mij kan helpen?? mijn aerox start niet meer ik reed ermee en opeens onder het rije viel die uit. hij bouwde langzaam toere af ik heb de bougi gecheckt die vonkt gewoon de cabarateur is schoongemaakt de scooter heeft compresie en krijgt benzine. Er is vandaag een vriend komen kijke en er zit dus een kras in mijn cilinder en hij denkt dat het een vastloper is maar dit kan toch niet want dan zou ik geen compresie hebbe?? kan iemand me helpen?
 
Iemand die mij kan helpen?? mijn aerox start niet meer ik reed ermee en opeens onder het rije viel die uit. hij bouwde langzaam toere af ik heb de bougi gecheckt die vonkt gewoon de cabarateur is schoongemaakt de scooter heeft compresie en krijgt benzine. Er is vandaag een vriend komen kijke en er zit dus een kras in mijn cilinder en hij denkt dat het een vastloper is maar dit kan toch niet want dan zou ik geen compresie hebbe?? kan iemand me helpen?

Maak even een nieuwe topic aan??
 
Typ dit ff in ABN want er is echt bijna geen snars van te snappen..

Maar hoe bereken jij in godsnaam of de cilinder maximale compressie heeft??
Heb je de krukas er wel goed in gezet? Maakte hij geen gekke geluiden??
Is je sproeier niet gewoon te groot / klein?
Keering eruit gesprongen of er niet ver genoeg in gezet??
 
Back
Top