Aerox frame + Kappen + blok!!

Status
Not open for further replies.

orrie!

Sprint Team Zeeland
hoi
ik bied hier mijn aerox frame plus kappen en dergelijke aan.
het frame is verlast dus een vast subframe. het achterste stuk is er ook afgeslepen want, dit frame is gebruikt voor de sprints. ook is het pas gecoat.

de kappen zijn allemaal wit ook allemaal aanwezig incluzief de zelfgemaakte achterkap!! deze achterkap is volledig van polyester en zit dus nog 0% plamuur op!! dus deze is super ligt! de kappen kunnen wel een spuitbuert gebruiken dit geef ik ook toe.

Ook zit er een voorvork bij deze is 6cm verlaagd niet door het kroonstuk heen geschoven maar de veren zelf zijn ingekort.

Ook zit er een setje aerox velgen bij plus 2 goede banden!

het Blok is leeg op malossi 13-44 primaire vertanding na en stnd secundaire.
ook zit er gewoon een carter kap bij en zit het slakken huis er bij!
dit blok is getuned en gekottert op speed 06 dus de 7poorter!


bij dit allemaal zit ook nog een vooruitstaande stuur met snelgas! ook zijn de remmen en dergelijke inbegrepen plus dodemanskoort!

tevens kan je er een kiesler achtervelg bij kopen voor meer prijs. deze velg is 1 sprint oud (driewegen)

bij dit alles zit geen radiateur of slangen! ook is de inhoud van het blok dus niet aanwezig!

dit alles wil ik een goed bod voor hebben de scooter gaat in ze geheel weg hoe ik het nu genoemt heb! alleen de kiesler velg gaat apart weg of als iemand deze er bij wilt hebben

ex paddock stand!

dus geen rare bedragen van 200 euro!

het gaat om de witte aerox!
Foto=RQI7JWR7


Foto=6KXPORMV


kiesler velg
Foto=CG6PRENB


Foto=DSP8YNUB


intresse? voeg me toe op msn of mail me pmme

orrie16@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top