Aerox drukveer/trekveer

Krat0s

New Member
Hey jongens!

Heb een Yamaha Aerox 2005. Zit een Due plus 70cc (Roze top) onder, Polini hi-speed vario, Malossi fly clutch koppeling, yasuni R. Vroeg me nu af, welke kleur drukveer of trekveer zou hier het best op passen. Aerox staat namelijk in Tunesië, en zou graag van de eerste keer meteen de juiste meenemen. Iemand die het toevallig zou weten?
 
Advertisement - register to remove this

Eerst rijden op dat ding, voel hoe die loopt, testen enz.

Op afstand en zonder er op gereden te hebben kun je niet raden welke druk veer die nodig heeft.

Zou me daar niet druk om maken. Kan altijd nog.

Maar jij komt uit Nederland en de brommer staat in Tunesië? Of woon je daar of hoe moet ik dat zien?

En druk en trekveertjes zonder het juiste gereedschapgereedschap is niet zo vervangen.

Ik neem aan dat je dat je bekend bent met het monteren van deze veren. Hoe je dat moet doen.
 
Eerst rijden op dat ding, voel hoe die loopt, testen enz.

Op afstand en zonder er op gereden te hebben kun je niet raden welke druk veer die nodig heeft.

Zou me daar niet druk om maken. Kan altijd nog.

Maar jij komt uit Nederland en de brommer staat in Tunesië? Of woon je daar of hoe moet ik dat zien?

En druk en trekveertjes zonder het juiste gereedschapgereedschap is niet zo vervangen.

Ik neem aan dat je dat je bekend bent met het monteren van deze veren. Hoe je dat moet doen.
Woon inderdaad in Nederland, maar heb daar een Aerox voor in de vakantie. Mijn neef heeft al tientallen jaren ervaring, en weet vast wel hoe het moet. Maar wil natuurlijk geen troep in de scooter stoppen, want vertrouw die kwaliteit niet in dat soort landen. Vandaar dat ik meteen de juiste druk en trekveren zou willen meenemen.
 
Snap niet waarom je zo`n risico neemt om op de gok wat spullen mee te nemen in de hoop dat het de juist is.. Zo werkt het afstellen niet.
Bij afstellen moet je dingen gaan uitproberen en zien of het beter loopt of slechter loopt. Vanuit daar werk je weer verder.
Kan je niet gewoon wat meer spul inkopen en gewoon mee nemen. Bedoel mocht je de rest niet nodig hebben, kan je dat misschien in tunesie verkopen..
 
Hey jongens!

Heb een Yamaha Aerox 2005. Zit een Due plus 70cc (Roze top) onder, Polini hi-speed vario, Malossi fly clutch koppeling, yasuni R. Vroeg me nu af, welke kleur drukveer of trekveer zou hier het best op passen. Aerox staat namelijk in Tunesië, en zou graag van de eerste keer meteen de juiste meenemen. Iemand die het toevallig zou weten?
Neem een rode drukveer en een gele drukveer mee, neem een doosje trekveren waar 3 setten inzitten, kost niet zo veel.
 
Back
Top