aerox drukveer in sf2??

kpaerox

Well-Known Member
ik ben er achtergekomen dat mijn drukveer moet worden vervangen.
ik heb nog een gele van een aerox liggen.
kan een aerox druk veer in sf2?
 
Advertisement - register to remove this

de diameter van de aerox drukveer is iets kleiner als die van de sf2.
de drukveer van aerox kan er wel om alleen dan moet dat busje waar je drukveer om heen valt er wel tussen uit.
mag dat ??????
 
k ben juist bezig met het afstellen.
ik dacht als een aerox drukveer ook kan waarom zou ik dan een nieuwe gaan halen.
maar zou het kunnen ?? een aerox drukveer in een speedfight2
 
Als je toch aan het afstellen bent, een gele minarelli drukveer is ongeveer even sterk als de standaard peugeot veer. Daar ga je dus niks mee op schieten.
 
oke jongens bedankt.
weten jullie ongeveer welke drukveer ik nodig heb?
setup:
orgineel 50cc
standaard carburateur.
standaard vario (( 8.5 gram rollen ))
standaard koppeling standaard veren.
en een gianellie uitlaatje ((prop is er uit))
vario ring is er uit.

en is verder mijn afstelling goed kwa rollen enzo?

alvast bedankt :D
 
Lezen wat er op de verpakking staat :p
Eh... ik doelde op "ik ben erachter gekomen dat ik mijn drukveer moet vervangen" ;).



@kpaerox, waarom denk je dat je een sterkere drukveer nodig bent? De originele peugeot veer is 9 van de 10 keer sterk zat op zo'n setup.
 
omdat hij in de overgang van koppeling naar vario vaak blijft hangen en dus niet door trekt.
met iemand achterop is het helemaal een ramp.
 
Eh... ik doelde op "ik ben erachter gekomen dat ik mijn drukveer moet vervangen" ;).

Aah ok, dacht dat je het op mij bedoelde :p

@ TS

Ik zou gewoon een originele drukveer pakken of een malossi wit als je zonodig een nieuwe wilt.

Dan zou ik ok je rollen maar eens bekijken, kan zijn dat er platte kantjes aan zitten. Is dit niet het geval, zal ik eens wat lichter gaan. Ik heb zelf ook een Speedfight met een andere uitlaat en ik heb 7,0gr rollen. Rest van de afstelling kun jein het Setup topic vinden.
 
Back
Top