Aerox dr70 top 60

Ik denk het niet, daarom zou ik dat ook ff laten. Start de scooter en spuit met remreiniger langs je voetpakking. Ik denk dat een dubbele pakking misschien niet goed is.
Het is nu aan het regenen ik ga het straks proberrn met de remreiniger.

Controleer eens als je v snaar wel boven aan komt, zet desnoods even een streepje op je vario om te kijken tot hoever de snaar gaat.
Controleer ook even je achter poulie als die wel volledig open gaat als je hem met je handen naar je toe trekt.

Welke bougie gebruik je op dit moment? ( Hittegraad, en lange/korte schacht? )
Vsnaar komt wel bijna aan de top zo n 4/5mm van de top zegma.

Bougie br9es dat is een lange, korte past niet in de 70dr.
 
Ik denk het niet, daarom zou ik dat ook ff laten. Start de scooter en spuit met remreiniger langs je voetpakking. Ik denk dat een dubbele pakking misschien niet goed is.
Voetpakking met remreiniger uitgeprobeerd en kwam idd valse lucht. Dat heb ik inmiddels opgelost ik moest de luchtschroef echt halve slag meer openen dan dat die was maar echt verschil merk ik niet.
Beetje vlotter alleen, precies als ik de 50 aantik hoor je alsof hij daalt in de toeren. Heel raar
 
Last edited:
Uitlaat is ontgrenst sito.
Ondertussen blijkt dat spruitstuk ook valse lucht trok.
Dat heb ik ook opgelost. Alles bij elkaar heb ik de luchtschroef net iets meer dan 1 slag er bij moeten openen.
Hij loopt nu lekkerder, daalt niet meer in de toeren na 50 maar top is nog wel 60
Post automatically merged:

Is er een mogelijkheid dat ik de gashendel meer kan laten draaien dan dat die gaat. Want ik heb namelijk het gevoel dat dit de reden is. Nadat ik vol gas geef dan kan ik de kabel nog meer trekken en de gasnaald gaat meer omhoog.
Het is niet zo dat de kabel kort is als ik het strakker maak loopt die hoger stationaire.
Dus mijn vraag is, hoe kan ik de gashendel bijvoorbeeld 125% open draaien?
 
Last edited:
Ik bedoel dat je een andere pijp kan/moet nemen.
Die sito die je hebt, is dacht ik te zien, geen sito plus.
Dus ik vermoed dat het daar aan ligt.
 
Ik bedoel dat je een andere pijp kan/moet nemen.
Die sito die je hebt, is dacht ik te zien, geen sito plus.
Dus ik vermoed dat het daar aan ligt.
Goed dat je dat verteld, dat is idd geen sito plus. Het is een normale sito.
Er rijden mensen met de zelfde uitlaat, geheel standaard, 50cc boven de 80km.
Ik ga net boven de 60 met dr70cc.
Dus bedankt voor je reactie man, maar daar ligt het niet aan.
 
Een uitlaat is zeer belangrijk op twee takt.
Dat die pijp op 50cc goed kan rijden wil niet zeggen dat hij dat doet op een 70cc.
 
Jongens bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb het probleem opgelost met n goedkope dmp uitlaat standaard ik vlieg de teller uit.
Dit is meer dan zat voor mij ik heb geen trgloop of sito plus nodig
 
Jongens bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb het probleem opgelost met n goedkope dmp uitlaat standaard ik vlieg de teller uit.
Dit is meer dan zat voor mij ik heb geen trgloop of sito plus nodig
Dat is apart, een sito zou het beter moeten doen, heb je hem wel goed ontgrenst, zit die niet verstopt of had je hem wel goed vastgemaakt
 
Jaaman ik ben echt blij alsof je n kind snoep geeft weet je wel :D
Ik doe video er bij zo van hoe die nu optrekt enz ik denk dat de top ergens tussen 80/90 ligt.
Was mn doel ook.
Niet opletten dat ik sito + zeg dat dacht ik maar het is gwn dmp haha
Toch klopte er iets niet, sws als jij de luchtschroef elke keer steeds verder open moest zetten, moest je een sproeiertje of 1/2 groter proberen. Maar een ori 50 met ori ontgrensde uitlaat hoort al 85 op teller te lopen met een ori 12mm carb.
Misschien een stomme vraag, maar hoe heb jij die zuiger op de krukas gezet?
Vriend van mij heeft een keer bijna hetzelfde probleem gehad en toen had ie de zuiger er achterstevoren ingezet
 
Back
Top