Aerox doet vaag..

Toen ik vanochtend naar school reed en voor een kruispunt stil kwam te staan. Begon me Aerox opeens raar te doen.
Ik kwam nauwelijks meer van de plek af, je hoord een raar geluid en hij maakt helemaal geen toeren. Na ongeveer een kilometer ben ik pas op top en daar maakt hij veels teveel toeren.
De top ligt dan ook hoger dan dat ie normaal was. Ik heb dit al een keer eerder gehad, toen wou ik na de rotonde weer gas geven en kwam ik ook niks vooruit.
Toen leek het net of hij hem opeens weer pakte en kon ik weer normaal door rijden. Maar nu wilt ie op het begin helemaal geen toeren maken en kom ik nauwelijks vooruit.
Iemand die weet wat hiervan het probleem is?

Remco
 
Advertisement - register to remove this

Het was de carb wat het probleem veroorzaakte. Daar zat waarschijnlijk wat vuil in.
Alleen na het schoonmaken van de carb is hij erg gaan stotteren, en kwam hij niet meer boven de 55 op de teller.
Nadat ik een tijdje heb gereden en hij dus warm is, schiet hij van de 20 wel naar naar de top.
Maar van 0 tot 20 stottert hij nog wel.
Zo een dag heen en weer naar school geweest en toen ik hem vanochtend wou starten om naar school te gaan wou hij helemaal niet meer aan..
Kan iemand mij vertellen waar dit misschien aan ligt?
Alvast bedankt.
 
Back
Top