This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox doet vaag

Pauluss

Must Kill Louis!
Aerox loopt wel maar zodra je gas geeft komt er een knal uit de uitlaat en valt hij uit.
Iemand een idee?

Bij Voorbaad Dank.
 
meestal de bobine , maar ik zou eerst de dingen nakijken die je zo kunt zien en/of verhelpen , dan sluit je dat dus uit ,kijk even het membraan na ,maak de carburateur schoon en kijk even naar je bougiedop en die eventueel vervangen
 
Het is mijn Aerox

Het is dus mijn Aerox waar het om gaat.

De carburateur lijkt ons niet het probleem omdat hij echt ploft en anders zou hij tog gewoon uitvallen? we hebben alles doorgemeten en bobine (incl. bougiekabel), bougiedop en bougie vervangen maar hij loopt nog steeds niet
Iemand een idee, ontsteking misschien?

bij voorbaat dank

mvg
 
idd , als ie veel te weinig krijgt (op wat voor manier dan ook) , of valse lucht , eventueel door verstopping of een tecnisch defect , dan kan ie zeker weten zeer goed knallen!
 
Ik heb nu het volgende gecontroleerd:
- carb + goed schoongemaakt met compressor
- membraam
- valse lucht (geen last van dus)
- kijken of de waterpomp niet lekt en dus de ontsteking nat is..niet dus

kan het de cdi niet zijn? dat deze last heeft van een storing en dus te weinig signalen afgeeft?

of anders: Moet ik gelijk een nieuwe ontsteking kope of kan ik er nog wat aan doen?
 
Ik denk dat de orginele massakabel versleten was want hij doet het nu wel weer. Omdat ik een massadraadje heb gemaakt van blok naar frame..Iedereen bedankt voor hun hulp!!

close 'm maar