Aerox dip

leonaerox

Member
Hallo, ik heb een mhr replica 70cc op mijn aerox gezet. Loopt heel lekker alleen, heb ik een dip. als ik optrek maakt hij lekker veel touren auto wheelie enz maar zodra hij bij de 20 is dan lijkt hij een beetje te slippen en stopt hij even met trekken, daarna knalt ie ineens bij de 40kmu wel keihard door? Ik denk dat dit mn koppeling is maar koppeling afstellen vind ik lastig. ik heb er groene trekveren in zitten met een polini 3g speedclutch

Iemand die weet wat het slippen kan zijn hoor ik het graag van.
 
Advertisement - register to remove this

Mhr rep 70cc
Yasuni C21
Hpi
21mm carb
Malossi multivar
Polini 3g speedclutch verstelbaar
V snaar stage 6
Malossi vl12
3.9 gram rollen met donkergroene trekveren
Rode malossi drukveer
 
Denk dat je rollen iets te licht zijn. Probeer is rond de 4.2 gram.
En de uitlaat is wat aan de hoogtoerige kant voor je set-up denk ik maar kan er wel goed op lopen.
 
Ja daar was ik me al van bewust , C16 was beter geweest. Dus het zou kunnen dat ie in de toeren schiet door te lichte rollen?? Omdat ie wel veel touren maakt moet ik zeggen en daarna weer zakt en verder trekt. Ik laat weten wat hij doet met 4.2. Bedankt he!
 
Het is even testen met de gewichten. Je kan ook een setje van 4.5gr kopen en dit testen. Daarna kan je ze mengen dus kom je uit op 4.2gr en zo even kijken wat het beste rijd. Misschien je drukveer nog eentje zwaarder, hoe is je gashername uit een bocht?
 
Met de gashename is niks mis. Als ik een bocht uitkom en ik geef volgas heb ik gewoon een mooie gasreactie en pakt hem mooi op alleen hij slipt..
Drukveer is wel goed opzich maar denk dat je je trekveren ff moet checken. Zeker met een verstelbare koppeling is polini geel ook al aardig in de buurt desnoods blauw
 
Back
Top