Fabio_aerox

New Member
Hallo, ik heb een dip bij het optrekken die ik er niet uit krijg. Het is van 0-15 ongeveer.

Hij is vrij standaard. Minarelli horizontaal. Sito plus uitlaat ontgrensd. 50cc standaard. Dellorto 12 mm etc.
Er zitten nu 4 gram rollen in, drukveer malossi wit en groene trekveertjes van polini.

Weet iemand hoe ik deze dip zou kunnen verhelpen. Ik heb echt heel veel al geprobeerd met afstellen maar het lukt me niet om de dip er uit te krijgen. Ik zie graag spoedige reactie tegemoet.

Groetjes Fabio.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb dit ook gehad met een piaggio.
Zo'n beetje alle trekveren icm drukveren en rollen geprobeerd maar niks hielp.

Uitendelijk een Polinu 3g speedutch besteld met polini blauwe trekveren en het probleem was weg.
 
Is het niet zo dat je met zo een standaard setup niet zulke sterke trekveren nodig zou moeten hebben? Ik dacht zelf dat misschien gewoon de koppelings segmenten versleten zijn. Er zit tevens nog een originele minarelli koppeling in. Mij lijkt nog lichter in rollen gaan echt een beetje overdreven met zo een setup? Of zie ik dit verkeerd. Er zit al 4 gram in...
 
Alles aan je afstelling is vgm prima... miss trekveertjes iets te strak maar niet dusdanig dat ie super slecht optrekt.. check eens of je rolletjes zijn versleten
 
Back
Top