Aerox cilinder einde slib

Otto_r

New Member
Ik heb de uitlaat van mijn aerox eraf gehaald om hem te spuiten maar er zit veel rotzooi bij de cilinder (zie foto) is dit erg of maakt het niet uitIMG_20180715_135337.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Welke rotzooi heb je het dan over?? Dat van de uitlaat flens zou ik persoonlijk wel even schoonmaken als je de uitlaat terug gaat monteren.
Is het je opgevallen dat de onderste type end is afgebroken?? Een uitlaat moet aan beide vast worden gemaakt om goed te kunnen blijven werken.

Aan de buitenkant van de cilinder is niet perse een probleem of zo.. Alleen dat het zo een bonk roest gaat worden en een kans dat er gaten erin gaan ontstaan en uiteindelijk de vloeistof eruit weg loopt en je dan zoiezo een vastloper krijgt..

Ik weet niet hoeveel kilometers je op de cilinder hebt staan.. Had hem in deze staat geen moeite meer gedaan om het ding schoon te maken maar had zelf een nieuwe cilinder gemonteerd.. Aangezien het niet helemaal fris aan de buitenkant eruit ziet, dan zou ik zelf ook geen moeite meer doen om die tapend uit te boren..
 
Back
Top