This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox carburateur

Svenv

New Member
Heb een aerox die helemaal bagger loopt de bougie kleur is zwart dus dacht aan dat de sproeier niet goed is maar kan ik geen originelen vinden dus wou ik een nieuwe carburateur halen voor mijn rox2008 maar kan ik die niet vinden heeft iemand enig idee wat ik moet doen

Het is toch belachelijk dat je een nieuwe carb gaat kopen omdat je een andere sproeier erin wilt zetten?
Ik zou eerst maar eens kijken wat voor carb je hebt, en aan de hand daarvan gaan zoeken op sproeiers.
Mocht je hier dus niks van vinden, wat ik raar zou vinden, vermeld hier dan even merk en mm, dan kunnen wij ook wel even voor je kijken.

dit soort mensen moeten eigenlijk nergens aan beginnen als ze niet weten hoe het allemaal werkt...

Idd... TS kan de Scooter beter wegbrengen naar Scooterzaak , of beter nog ,,, Aerox verkopen , want er komt nog zat onderhoud / gesleutel aan dat ding wat waarschijnlijk niet voor TS weggelegd is .
Post automatically merged:

dat zeg ik toch ook, en ts zegt dat die dat heeft gedaan, geloof ik niks van
En dan ga jij lopen aanbieden dat 1 van ons dat wel gaat uitzoeken .... Kom op Man !

Kon zo zelf niks vinden ben er al tering lang mee bezig en dat die andere chappies zo stoer doen is gwn dom maar het is een minarelli x gutner carb

Kon zo zelf niks vinden ben er al tering lang mee bezig en dat die andere chappies zo stoer doen is gwn dom maar het is een minarelli x gutner carb
Stoer? Jouw mentaliteit valt hierin ver weg... / Je verhaal is zeer onduidelijk maar buiten dat kan je bijna elke carburateur op je Aerox zetten zolang je maar de juiste maat carb hebt voor je setup en spruitstuk.

Het is inderdaad een Gürtner carburateur. Je geeft dus zelf het antwoord. Op marktplaats is daar best een gebruikte van te vinden.
Ja marktplaats heb ik liever niet omdat ja had liefst nieuw maar denk dat die niet meer gemaakt worden ja
Post automatically merged:

Het is inderdaad een Gürtner carburateur. Je geeft dus zelf het antwoord. Op marktplaats is daar best een gebruikte van te vinden.
Ja marktplaats heb ik liever niet omdat ja had liefst nieuw maar denk dat die ja