Aerox bobine evt kapot?

Hallo, ik zit met een probleem.

Had besloten mijn aerox volledig uit elkaar te halen en opnieuw op te bouwen nu dat gedaan te hebben was er in eerste instantie niks mis mee. toen af laten stellen door DDL Tuning, 1 dag kunnen rijden want kreeg opeens vermogen verlies en motor viel uit gevolgd met een knalletje uit de uitlaat. meerdere dingen gecheckt ook de bougie en die vonkte gewoon verder gekeken kon niks vinden dus uiteindelijk toch een nieuwe bougie geprobeerd en nu deed ie t weer top. weer 1 dag kunnen rijden maar met precies zelfde gevolg. vermogensverlies, motor viel uit en knalletje uit de uitlaat. maar nu doet hij het ook niet met een nieuwe bougie.

Is er iemand die weet wat het probleem kan zijn of die eventueel kan helpen? Ik dacht zelf misschien bobine/CDI? wel vonken alle bougies gewoon goed en overduidelijk blauw.
 
Advertisement - register to remove this

Het zou kunnen hoor dat het door ddl zou komen. Maar ik weet niet hoelang je de bobine al had open duur zijn ze ook op.
wat zouden hun dan met de bobine gedaan kunnen hebben?
Post automatically merged:

Ligt eraan waar ze aan hebben gezeten, DDL is niet verantwoordelijk voor de staat van je scooter als zij bijv je carb en overbrenging afstellen,maar vragen kan altijd want dennis is nooit te beroerd om een klant te helpen!
ja precies dit, maar ik zal morgen wel ff navragen aan dennis of hij er raad mee weet.
 
Back
Top