Aerox blijft maar op de 94 graden als ik rijd

Dani1234

Member
Goedeavond mij aerox 2006 blijft 94 graden als ik rij maar als ik de scooter even 30 seconden laat staan is die weer 65 graden ik heb zelf al gekeken naar een lek die was er maar die heb ik opgelost voor de rest heb ik me thermostaat vervangen plus mijn pomp ik heb zins 2 dagen een temperatuur meter er op
 
Advertisement - register to remove this

Kleine correctie van moi :oops::

De temperatuur is al geprogrammeerd en loopt van 0 tot 120 °C.
Je kan wel vooraf een temperatuur instellen, zodat als de motor te heet wordt er een signaal gegeven wordt in de zin van een oplichtend (rood of blauw) licht. (gaat dan knipperen)

Standaard sensor doet dit ook middels een rood waarschuwingslampje op het dashboard wat je waarschijnlijk wel weet.
(blijft dan continu branden tot dat de motor afgekoeld is)

Die Voca dient trouwens wel aangesloten te worden op een 12V gelijkspanning van de accu.
Via de geschakelde plus van het contactslot is het best.
Ik heb hem op me rem kabel aan gesloten
 
Wat bedoel je met de remkabel?
Een remkabel is bij mij een stuk stalen kabel voorzien van een buitenkabel met aan één kant een zogenaamd tonnetje en de andere kant niks of ook een tonnetje die gemonteerd word tussen een remhevel en een remarmpje bij je voor- of achterwiel.

Wat is een remkabel in jouw beleving?

550x512.jpg


Of bedoel je de plusdraad die naar je remschakelaar(s) loopt?
 
Nee ik bedoel die remlicht sensor bij je rem
Post automatically merged:

Ik heb goed nieuws ik heb weer het thermostaat er in gezet gewoon de oude maar nu heb ik hem anders er in gedaan en nu werkt die top voor zo ver ik weet heb en stuk gereden en hij koeld goed hoogste wat die nu werd op dat stuk van 75
 
Back
Top