aerox bidalot s2

jur_bl

Well-Known Member
wat is de goeie afstelllingvan een bidalot s2 op een aerox minarelli horizontaal?? ik wee het egt nie kan het ook egt nergens vinden !?! als je het weet zou je het me willen informeren jur

Advertisement - register to remove this

setup:standaard 50cc gietijzer,4.3 gram rollen,standaard12mm cab.76 sproeier, standaard drukveer en trekveertjes luchtfilterprop zit er ng in.maar met een groter sproeiertje krijgt ie weer teveel benzine want asl ik gas terug geef pakt ie hem niet meer op dus ligt ook aanme drukveer en me topsnelheid is laag 65/70 zoiets maar weet nei waar dat aan ligt

Standaard vario? Rollen tussen de 4 en 5 gram. Sproeier 78, 80. Drukveer Malossi wit of geel.

Maja dit is allemaal moeilijk te zeggen en vooral proberen. Koop eventueel wat testrollen een aantal sproeiers en ga testen. Voor de vario zou ik gewoon even afstrepen en kijken bij welke rollen hij mooi bovenin komt.

Last edited:
Maat van mij heeft dezelfde uitlaat op zijn aerox met gele drukveer, 5 gram rollen en ik dacht 84 sproeier. Gele (malossi) trekveren, maar met witte zal die het beter doen denk ik want hij rijd iets met overtoeren weg bij hem

ik reed met std aerox met alleen bidalot met 3,5 gram gewichten , toen reed ie 105/108 @ teller...

maar beter zet je er een Hebo zwarte of malossi gele veer erin en ga je m dan goed afstellen , nog beter is een andere variateur , deze zorgt ervoor dat ie beter optrekt.

ehh bdankt, ik ik hbe nu gedaan met witte drukveer en 40%strakkere trek veertjes en hij rijd goed alleen, ik ga vanmiddag effe proberen met gele drukveer en zwaardere rollen.. lattuurzz

als ie onbegrensd is zal ie met een gele drukveer beter rijden dan met een witte, voor het juiste gewicht aan rolletjes moet je je vario gewoon ff afstrepen :). Sproeier rond de 82/84.

Back