Als geld geen rol speelt , is het een optie om bij DDL Tuning een kant en klaar Malossi C-One blok te
Als geld geen rol speelt , is het een optie om bij DDL Tuning een kant en klaar Malossi C-One blok te bestelleIs
net even gekeken en zie dat de rc one 94cc ongeveer even duur is als de c one 70cc ! je zou zeggen de 94 is een pak duurder maar dat is niet zo ! Hoe komt dat ?Als geld geen rol speelt , is het een optie om bij DDL Tuning een kant en klaar Malossi C-One blok te bestellen.
Mooi dat je iets wilt bouwen en al helemaal op een aerox tegenwoordig wil iedereen een motorscooter al die msfkwsen .Hoi ,ik denk eraan om een raket te maken van mijn aerox.
De bedoeling is om het originele blok te behouden en daar een beest van te maken ! Ik weet niet als ik het carter wil bewerken...gewoon cilinder erop en klaar.
Indien het echt nodig is dan moet het carter toch bewerkt worden.
Nu is mijn vraag ..wat is het beste van het beste ? Op dat blok !
Ik denk aan een dikke malossi cilinder 70cc of meer ..maar echt de dikste voor dat blok ! Welke is dat ?
Krukas wil ik het beste wat er verkrijgbaar is voor dat blokje ! Welke ?
Ontsteking van Malossi nemen ? Welke ?
Uitlaat Malossi of Polini for race of de dikste Yasuni ?
Carburator 28mm ? of is dat te groot ? En welke carb merk ? hoeveel mm voor deze dure setup
vario malossi ? koppeling malossi met drukveer en trekveren.
Ik zou het liefst de cilinder NIET bewerken ..alleen als het echt nodig zou zijn.Hetzelfde geldt voor carter.Maar past die cilinder wel goed in het carter?
Of moet je echt uitfrezen of slijpen vooraleer de cilinder past of is dit gewoon voor een betere flow?
Wat raden jullie aan ? Geld speelt eigenlijk geen rol ! Wil het beste !
Begin eerst maar eens met een beetje inlezen.over hoe alles werkt wat alles doet en waarom.soms dingen zoals het bewerken van carters en cilinders moet gebeuren.Wat raden jullie aan ? Geld speelt eigenlijk geen rol ! Wil het beste !
De eerste keer aanschaffen dat lukt misschien nog wel, maar is zo zuur als je het na 2 dagen hebt geslooptvoelt voor mij een beetje als een "ik ben net 16 en wil all het snelste spul hebben tot ik hoor wat het kost en begrijp dat ik daar wel 10.000 pizza's voor moet bezorgen" topic
De bedoeling is ook om het beste of bijna het beste uit dat origineel blokje te halen.Geld speelt ook wel een rol ,we willen geen 4k uitgeven.Als geld geen rol speelt , is het een optie om bij DDL Tuning een kant en klaar Malossi C-One blok te bestellen.
Je hebt inmiddels meerdere onderwerpen lopen. Verdiep je eerst eens in het een en ander.
belachelijke idioot !voelt voor mij een beetje als een "ik ben net 16 en wil all het snelste spul hebben tot ik hoor wat het kost en begrijp dat ik daar wel 10.000 pizza's voor moet bezorgen" topic
belachelijke idioot !voelt voor mij een beetje als een "ik ben net 16 en wil all het snelste spul hebben tot ik hoor wat het kost en begrijp dat ik daar wel 10.000 pizza's voor moet bezorgen" topic
Dan moet je niet eerst zeggen dat geld geen rol speelt .De bedoeling is ook om het beste of bijna het beste uit dat origineel blokje te halen.Geld speelt ook wel een rol ,we willen geen 4k uitgeven.
V
4k ben je tegenwoordig zo kwijt aan een blokje hoor dus zo heel gek is die prijs niet. Maar dat kan niet iedereen eraan uitgeven wat ook niet meer dan normaal is.De bedoeling is ook om het beste of bijna het beste uit dat origineel blokje te halen.Geld speelt ook wel een rol ,we willen geen 4k uitgeven.
V
belachelijke idioot !
Post automatically merged:
belachelijke idioot !