aerox benzinemeter testen?

bert3660

Well-Known Member
hey

weet er iemand hoe je je benzinemeter test van een aerox?
ik heb namelijk een koso xr sr n teller en ik weet niet hoe ik deze moet aansluiten ivm de benzinemeter :?

de rest is allemaal gelukt
ben nu ook niet zo een Noob maar ik ben ook geen ingenieur op dat vlak :L

word het hier in mensentaal uitgelegd zal ik het wel kunnen snappen 8P

iemand die mij raad kan geven?

is het misschien omdat de benzinetank echt volledig leeg is dat hij raar doet?dat hij geen signaal doorgeeft?
dit kan toch niet he?
ik denk eerder dat de meter in de tank zelf kapot is?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb ook een gelijkaardig probleem normaal heeft dat dte maken met de weerstand tusdsen je sensor in de tank en de meter zelf met rond de 100ohm zijn
Mvg
 
Ik heb ook een gelijkaardig probleem normaal heeft dat dte maken met de weerstand tusdsen je sensor in de tank en de meter zelf met rond de 100ohm zijn
Mvg


wacht...daar moet een weerstand tussen of wat zeg je?

en op het schema van de koso teller staat alleen dit:
dark green: feul ( - )
wat is dan + ???


ook zijn mijn kabels rood/zwart en zwart
volgens de boek van yamaha zijn ze groen en zwart!!!
 
ik heb zelf op mijn beta ark een koso teller geplaatst en op de papieren van de teller stond dat er 100 ohm weerstand moest zijn ,maar ik heb het eerst geprobeerd zonder weertstand en dat werkte niet
Je zou het best je weerstand eens uitmeten en als je niet genoeg weerstand hebt kan je er een tussenplaatsen in serie dan wel hé
Jah en die draden daar heb ik geen oplossing voor ik had ook dat probleem en heb ze allemaal uitgezocht en gemeten.
Grtz Bram
 
ik heb zelf op mijn beta ark een koso teller geplaatst en op de papieren van de teller stond dat er 100 ohm weerstand moest zijn ,maar ik heb het eerst geprobeerd zonder weertstand en dat werkte niet