Aerox afstellen

Bresko

New Member
Hey, Ik ben nieuw hier en heb een vraag, omdat ik niet precies weet wat nu te doen.

Aerox 2005
Snelle 50cc van Top Performance
Yasuni R ontgrensd
5.5 gr rolletjes
Dellorto 17.5 / sproeier 90
luchtfilter std.
rest is allemaal origineel.

Scooter trekt bij start wel redelijk (niet bijzonder) en daarna klimt hij ongelooflijk langzaam naar zn top.
Heeft er iemand ideeen voor me, dat dit gewoon allemaal wat vlotter gaat?
 
Advertisement - register to remove this

4 gram rollen, 5.5 is te zwaar
Post automatically merged:


Je sproeier is overigens veel te groot, check je bougie en ga meer richting de 80
ok...bedankt zover. Die dellorto is vandaag binnengekomen en er op gegaan. Die 90 zat er standaard in.
Heb overigens nog wat testgereden..bij gas open krijg schiet ik vooruit met hogere toeren...zakt dan terug..en op ong. 60 kmh bij hogere toeren merk je dat hij weer vooruit trekt. Welke maat sproeier zou je adviseren? En zou andere trek/drukveer nog iets toevoegen?
 
ok...bedankt zover. Die dellorto is vandaag binnengekomen en er op gegaan. Die 90 zat er standaard in.
Heb overigens nog wat testgereden..bij gas open krijg schiet ik vooruit met hogere toeren...zakt dan terug..en op ong. 60 kmh bij hogere toeren merk je dat hij weer vooruit trekt. Welke maat sproeier zou je adviseren? En zou andere trek/drukveer nog iets toevoegen?
Transmissie zul je sws mee moeten rommelen, aangezien je zelf zegt dat t niet in 1 lijn naar zn top trekt, begin met 4.0 gram rollen en stel je sproeier af adhv bougiekleur. Zal rond de 80 zijn.
 
Back
Top