Aerox 70cc

Mike03

New Member
Ik zou graag iemand willen vragen wie een 70cc rijd en welke setup daarbij ook sproeiers etc gewoon alles en waarmee die lekker rijd. Ik hoor het wel hopelijk kan iemand me helpen
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet 2 70cc scooters 1 op mijn speedfight en op een jogrr van een vriend van mij wat volgensmij het zelfde blok is als een aerox, op beide scooters een dr70 met een dellorto 17,5mm carburateur en stage 6 filter, sproeier weet ik niet zo dacht zo 80-90 op de jogrr met een yasuni r
 
Ik zou graag iemand willen vragen wie een 70cc rijd en welke setup daarbij ook sproeiers etc gewoon alles en waarmee die lekker rijd. Ik hoor het wel hopelijk kan iemand me helpen
Ik rijd zelf pia met een dr70, sito plus, polini hi speed vario. Ik zit op sproeier 82, rolletjes zijn 7g, trekveren zijn standaard en drukveer is malossi wit.
Rest is standaard. Trekt perfect in een lijn naar zijn top van ca 90km/h op gps.
 
Ik rij Dr70 met een Leovinci Touring op m'n Yamaha Neo's.

Met het standaard, begrenste luchtfilter zat ik op sproeier 86.
Met de tuit uit de luchtfilter, zat ik op sproeier 92.

Ik heb daarna de luchtfilter volledig verkracht (wat ik nog steeds een keertje op moet lossen misschien) en rij nu moet sproeier 132. Hij is er wel ietsje vlotter door geworden, maar of dat dat het nu waard is...


Volledige setup:
Dr70 70cc cilinder
Leovinci Touring uitlaat
Doppler S2BR variateur met 4g rolletjes
Standaard achterpully met standaard trekveertjes en de drukveer die bij de Doppler kit zat
17.5mm Dell'Orto carburateur met sproeier 132 (again, dit is niet hoe het zou moeten!)

't is allemaal een beetje beun.

Top is ongeveer 95kmh op een goeie dag, trekt best lekker in een rechte lijn tot de ~85 ish daarna duurt het wel wat langer om de echte top te halen.
 
Back
Top