Aerox 70cc opeens begrensd?

Aerox2takt

New Member
hallo, ik heb sinds kort een probleem met mijn aerox. Normaal was zijn top 85, maar sinds kort rijdt hij niet harder dan 50? Als ik het gas helemaal open heb valt hij soms zelfs kort weg. Ik had me carb eruit gehaald om te kijken voor viezigheid maar dit was het ook niet. Weet iemand wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
Post automatically merged:

Ook als ik met gas open rijdt voel ik hem beetje haperen, hij duwt dan steeds beetje terug
 
Advertisement - register to remove this

Is het probleem gekomen nadat er een verandering in de setup is gekomen ?
Welke setup rij je momenteel mee ?

Het is afgelopen dagen wat warmer geworden.
In de ochtend koud (nog) dus iets meer zuurstof in de lucht dan in de middag.
Dit kan betekenen dat je of de mengsel schroef wat moet verstellen of zelfs moet wisselen in sproeier.

Maar dit alles is voor nu echt giswerk
 
hallo, ik heb sinds kort een probleem met mijn aerox. Normaal was zijn top 85, maar sinds kort rijdt hij niet harder dan 50? Als ik het gas helemaal open heb valt hij soms zelfs kort weg. Ik had me carb eruit gehaald om te kijken voor viezigheid maar dit was het ook niet. Weet iemand wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
Post automatically merged:

Ook als ik met gas open rijdt voel ik hem beetje haperen, hij duwt dan steeds beetje terug
als je helemaal niks heb verandert aan je setup en de hele tijd 98 tankt en je carb al hebt gereviseerd zou het een warmloper kunnen zijn maar dan zou die ook vaak uitvallen terwijl je rijd.
 
hallo, ik heb sinds kort een probleem met mijn aerox. Normaal was zijn top 85, maar sinds kort rijdt hij niet harder dan 50? Als ik het gas helemaal open heb valt hij soms zelfs kort weg. Ik had me carb eruit gehaald om te kijken voor viezigheid maar dit was het ook niet. Weet iemand wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
Post automatically merged:

Ook als ik met gas open rijdt voel ik hem beetje haperen, hij duwt dan steeds beetje terug
Onsteking of cdi misschien tijd gehad, check je sproeiers anders voor de zekerheid nog eens, en of je vlotter goed staat
 
Back
Top