aerox 70cc afvoeren

tjpjpro

New Member
hey,
ik heb dus een aerox met volgende setup
airsal t6
dellerto 17.5
sproeier 94
srage 6 pro replica
3.5 rolletjes
rode drukveer

Het is nogal een gedoe met afstellen want hij krijgt volgens mij ergens valse lucht. ook vind ik dat hij iets teveel herrie maakt en die uitlaat maakt hem wat interessanter voor de politie. Om deze redenen wil ik zoiezo een andere uitlaat (standaard). Ik neem aan dat ik dan de originele carb kan gebruiken.

Kan dit? Behoud ik dan nog veel van de trekkracht (top liefst niet al te hoog)? Iemand nog tips voor afstelling?
 
Advertisement - register to remove this

Zou zelf gaan voor SITO plus en een 12mm DO..

Een 17,5mm vind ik persoonlijk wat zonder i.c.m een originele pijp.. Het is het niet waard wegens een veel hoger verbruik..
Met een 12mm zou is opzicht wat verder komen en haal je dus meer km uit de benzine. (alleen met de snellere uitlaat die hij momenteel gebruikt heeft het zin.)
 
Zou zelf gaan voor SITO plus en een 12mm DO..

Een 17,5mm vind ik persoonlijk wat zonder i.c.m een originele pijp.. Het is het niet waard wegens een veel hoger verbruik..
Met een 12mm zou is opzicht wat verder komen en haal je dus meer km uit de benzine. (alleen met de snellere uitlaat die hij momenteel gebruikt heeft het zin.)

ja hier zat ik ook al aan te denken. Houd ik dan nog wel beetje kracht over. Niet dat een wielrenner me deruit trekt bij een stoplicht.
 
Dat ligt dan meer aan je afstel kunsten dan aan die carburateur die je geplaatst hebt.. Zelfs zo`n setup met 12mm kan je hem nog laten vliegen als dat moet (in een bepaalde context dan)
 
Back
Top