Aerox 70cc 2010 start niet/ geen benzine cilinder

Rvespa

New Member
Setup:
70cc roze top
Gianelli shot
Alles in Carter malossi
17.5 dellorto

Goedemiddag,
Na dat ik 3 dagen weg was wou mijn aerox ineens niet meer starten. Bij de eerste kick ging hij meteen aan en viel hij bijna direct weer uit. Daarna was hij niet meer aan te krijgen. Wel merkte ik dat hij de laatste 2 weken slecht reageerde op gas geven en het soms 2-4 seconde duurde voordat hij weer vooruit ging. Dit was vanuit stilstand zo maar ook als ik bijv bij 40 kmpu optrok.

Ik heb al alles gedaan wat ik kon bedenken of op internet kon vinden. Vacuum werkt en carb krijgt benzine. Maar toch komt er geen benzine in de cilinder en is de bougie niet nat te krijgen.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen. Mvg Rik
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb al alles gedaan wat ik kon bedenken of op internet kon vinden.
Misschien kun je ons verraden wat je kon bedenken of op internet hebt gevonden en al hebt gecontroleerd of uitgevoerd, kunnen we je vandaaruit verder helpen.
en carb krijgt benzine.
Waar krijg je benzine uit het slangetje wat van de vacuumkraan komt of in de vlotterbak van de carburateur?

Begin bijvoorbeeld eens met het schoonmaken van de carburateur, ook aan de binnenkant en het controleren van het membraan.
 
Misschien kun je ons verraden wat je kon bedenken of op internet hebt gevonden en al hebt gecontroleerd of uitgevoerd, kunnen we je vandaaruit verder helpen.

Waar krijg je benzine uit het slangetje wat van de vacuumkraan komt of in de vlotterbak van de carburateur?

Begin bijvoorbeeld eens met het schoonmaken van de carburateur, ook aan de binnenkant en het controleren van het membraan.
Goedemiddag, de benzine komt in de vlotterbak van de carb. Heb net naar het membraam gekeken en ik heb een beetje het idee dat de plaatjes wat ver uit elkaar staan. Ik zal een filmpje ervan uploaden. Ook heb ik een beetje benzine in het bougie gat gedaan en toen proberen te starten. Hij sloeg toen bijna aan maar er kwam een vlam uit de uitlaat dus heb het niet nog een keer geprobeerd.

Ik heb gehoord dat de keerring aan de variokant er ook wel eens uit wil bij aerox dus dat ga ik straks nakijken.

Mvg
 

Attachments

  • 04A28FF1-1E05-4366-9676-9E7FAA559E03.png
    04A28FF1-1E05-4366-9676-9E7FAA559E03.png
    660.1 KB · Views: 7
  • 1C3AFA39-9BF1-48F2-AF4A-B0F2D9DE8612.jpeg
    1C3AFA39-9BF1-48F2-AF4A-B0F2D9DE8612.jpeg
    80 KB · Views: 7
  • D775BAF9-EE4F-4736-A7AE-C93D25D877B0.jpeg
    D775BAF9-EE4F-4736-A7AE-C93D25D877B0.jpeg
    83.3 KB · Views: 7
Back
Top