Aerox 50cc

J.D

Member
Hallo,
Ik heb een vraag ik heb een aerox 50cc en als ik boven de 60-65 ga begint deze een heel raar geluid te maken, is sinds even er voor kon ik makkelijk 85-90, iemand enig idee aan wat het kan liggen, heb vandaag mijn carter nagekeken en deze was nog in orde
 
Advertisement - register to remove this

Helaas zijn de batterijen van de glazen bol leeg.

Wellicht kun je een geluidfragmentje toevoegen maar ook dit is meestal maar gissen naar de oorzaak.

Jij zit op de scooter en kunt het best bepalen waar dit geluid vandaan komt!
 
Ik heb het al proberen filmen maar tegen 60-70 hoor je alleen wind en heb zelf geen idee meer waar het vandaan komt dus daarom dat ik het hier vraag misschien heeft iemand het ook ooit gehad
 
Ik heb het al proberen filmen maar tegen 60-70 hoor je alleen wind en heb zelf geen idee meer waar het vandaan komt dus daarom dat ik het hier vraag misschien heeft iemand het ook ooit gehad
zet hem op je standaard en geef gas of als je geen middenstandaard heb zet hem op een verhoogd blok zodat je achterband los kan draaien
 
Of gewoon ff niet al dit advies op volgen met hun gegas op kratjes

Een scooter die ineens zoveel langzamer gaat moet je stil zetten en niet meer mee rijden voor je het probleem hebt gevonden. Als er een stuk van je zuiger of iets af is dan mag je nu dus al je hele blok reviseren als dat het geval is...

Maargoed leg eens uit waar het geluid vandaan komt en hoe het een beetje klinkt.
Kan bijvoorbeeld een losse vario zijn, je koppeling of drukveer kapot. Je vertanding of vertandingsolie aan vervanging toe. Vliegwiel wat los zit of krom is
 
Back
Top