Aerox 50 cc

Aeroxnaked_50cc

New Member
Hallo ik heb een yamaha aerox 50cc naked bijna helemaal standaard hij loopt nu 55 km/u maar ik wil nu een terugloper maar ben aan het twijfelen tussen een yasuni r en een stage 6 pro replica wat raden jullie aan.
Ps. De scooter hoeft niet harder te lopen dan 70
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou kiezen voor de yasuni r persoonlijk omdat ik het een mooier geluid is. Je kan ze vergelijken met een paar video’s op YouTube en zelf beslissen. Je zal wel meer benzine gebruiken omdat je een grotere sproeier nodig hebt waarschijnlijk, politie zal je sneller pakken omdat ze aan een terugloop zien dan je al hard gaat en als je maar 70 wil is het eigenlijk zonde van t geld.
 
Waarom zou het niet kunnen, bij de meeste websites staat er bij voor welke cilinder inhoud de uitlaat geschikt is. Dit staat op easyparts.nl: “De Yasuni R is geevolueerd uit de Yasuni Z en is een compleet geoptimaliseerde uitlaat speciaal voor 70cc cilinders maar werkt ook verassend goed op 50cc cilinders..”
 
Oke top
Post automatically merged:

Mischien is de yasuni z beter voor de std 50 cc of gewoon bij de r houden
Post automatically merged:

Als ik hem dan toch max 70 wil waarom geen yasuni z
 
Last edited:
Oke top
Post automatically merged:

Mischien is de yasuni z beter voor de std 50 cc of gewoon bij de r houden
Post automatically merged:

Als ik hem dan toch max 70 wil waarom geen yasuni z
Yasuni z is zooi.... neem gewoon de r dan maar als je per se een terugloopt wilt. Een erg gek idee als je toch naar 70 wilt want met een std uitlaat lopen die dingen toch al na ontgrenzen 80kmh.
 
Back
Top