aerox 4 takt injectie opvoeren

herold

New Member
Ik heb al een andere vario plaat gehaald en daardoor loopt die 65 km per uur maar wat kan ik er nog aan doen en voor de mensen die het niet weten er zit geen cdi in en geen variateur
 
Advertisement - register to remove this

Die injectie kit schijnt totaal niet de moeite zijn om aan te schaffen.. Je kan daarmee hoogtens 5,4 PK ermee eruit halen bij 85 km/u.. Of je daar bijna 700 euro voor over hebt..

Daarnaast zijn er geen grotere cilinders mogelijk dan 44mm.. Die cilinder is zo ontworpen dat er geen vlees meer overblijft om groter te gaan..
 
. Daarom zei ik al ...
Alleen een dure Malossi Kit bied uitkomst om boven de 70Km/u uit te komen , een ander alternatief is er op dit moment (nog) niet.
Dus.. ligt er aan wat je budget is, en wat je er voor over heb ... sommige 2-takt gebruikers kopen bijv een 2fast 4 race set ... krukas alleen al kost 450,00, uitlaatje 450,00.. Cilinder 500,00... etc etc...

Ieder zijn hobby en Budged.
 
Volgens mij hebben die echt geen vario ring.. Er zit wel een soort shim ring tussen half poelie en vario bus..

Om sneller te gaan moet je dat ringentje achter de vario plaatsen.. Je mag heb beslist niet weg laten, anders komt de vario knel te zitten op de krukas, en heb je een nieuwe krukas nodig en een hoop ellende wat er ook mee gepaard gaat. De begrenzer is de vario zelf.. Maar ik las op het internet dat de J-Costa vario makkelijk 75 / 80 op de teller zou moeten kunnen halen.

Er zit overigens ook nog een hele grote ring tegen de keering van de krukas. Die moet je dus ook laten zitten.. Dan het shim ringentje ervoor en dan de vario in de rest.
 
Last edited:
Ik heb al een andere vario plaat gehaald en daardoor loopt die 65 km per uur maar wat kan ik er nog aan doen en voor de mensen die het niet weten er zit geen cdi in en geen variateur
ik een vraagje, ik heb een aerox 4takt injectie uit 2016 nou zou ik hem ook wat harder willen laten lopen dus waar kan ik zoon vario plaat aanschaffen waar jij het hier over heb
 
Ik heb sinds een paar maanden ook een yamaha aerox 4t gekocht en heb daar heb nu ook een polini hi speed variateur voor besteld maar de beschrijving die er bij zit klopt volgens mij niet voor een yamaha aerox 4t
 
goede middag trouwens ik heb een polini hi speed variateur voor een yamaha aerox 4t en wou weten of je afstand ring 11 en 10 moet laten zitten
 

Attachments

  • 2017-03-12.png
    2017-03-12.png
    369.4 KB · Views: 14
. Daarom zei ik al ...
Alleen een dure Malossi Kit bied uitkomst om boven de 70Km/u uit te komen , een ander alternatief is er op dit moment (nog) niet.
Dus.. ligt er aan wat je budget is, en wat je er voor over heb ... sommige 2-takt gebruikers kopen bijv een 2fast 4 race set ... krukas alleen al kost 450,00, uitlaatje 450,00.. Cilinder 500,00... etc etc...

Ieder zijn hobby en Budged.
vandaag de dag heb ik een power one vario aangepast zodat hij op mn krukass kon deze gemonteerd met orginele rollen en een viva city bus op maat geboord als bus een polini koppeling gemonteerd net rode duw veer en blauwe trekveertjes mijn top is momenteel maarliefst 74kmh met een orginele 50cc km stand 31xxx bj 2009
 
Back
Top