Ik heb hier een Dell Orto 21mm Black Edition , maar de gasschuif gaat niet helemaal open dit heeft blijkbaar te maken met standaard gaskabel en standaard gashendel ?
Kan ik met een universele gaskabel wel de gasschuif volledig open krijgen met de standaard Aerox gashendel ?
Zijn deze universele gaskabels dan voldoende?
En op standaard minarelli spruitstuk zitten 2 uitsteeksels waar normaal de carburateur in schuift , deze moet ik eraf halen als ik de 21mm erop zet?
Kan ik met een universele gaskabel wel de gasschuif volledig open krijgen met de standaard Aerox gashendel ?
Zijn deze universele gaskabels dan voldoende?
gaskabelset universeel lengte 180 cm - binnen + buiten Cityparts
gaskabelset universeel lengte 180 cm - binnen + buiten
www.cityparts.nl
gaskabel scooter / brommer universeel - lengte 2 meter binnen- en buitenkabel Cityparts
Gaskabel, binnen gaskabel sets, buiten gaskabels, gaskabelkabel onderdelen voor je scooter brommer. Groot assortiment Gaskabel, binnen gaskabel sets, buiten gaskabels, gaskabelkabel onderdelen Bestel uw Gaskabel, binnen gaskabel sets, buiten gaskabels, ga
www.cityparts.nl
En op standaard minarelli spruitstuk zitten 2 uitsteeksels waar normaal de carburateur in schuift , deze moet ik eraf halen als ik de 21mm erop zet?