Aerox 2009 sproeier?

Jonas2000

Member
Hoi mensen
Ik heb een vraag ik heb een aerox gekocht van 2009 voor op te maken maar hier zit geen sproeier in welke maar sproeier moet hierin hij heeft gewoon een standaart uitlaat.

Av bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Je kunt dan beter ook de uitlaat-ring/prop verwijderen.
Anders heb je grote kans op het warmlopen van de cilinder, dit komt door de geringe doorlaat van zo'n prop.
Scooter rijdt dan wel snel en/of harder maar kan het vermogen niet goed kwijt en dan wordt het spulletje te heet.
 
Wie heeft het over vastlopen?
Een warmloper heb ik genoemd..., en raar!?

En als jouw maat dat wil, kan dat best natuurlijk! Wat wel raar is, is dat jouw vriend klaarblijkelijk altijd goed gereden heeft zonder een sproeier?? Of is hij dat soms vergeten wat er in zat...
 
Wie heeft het over vastlopen?
Een warmloper heb ik genoemd..., en raar!?

En als jouw maat dat wil, kan dat best natuurlijk! Wat wel raar is, is dat jouw vriend klaarblijkelijk altijd goed gereden heeft zonder een sproeier?? Of is hij dat soms vergeten wat er in zat...
Lees mij bericht tegoei er staat in datde sproeier eruit is gehaald en in een andere gezet deze scooter heeft nooit prob gehad met standaard sproeier maat zonder een vario ring en met een prop in de uitlaat. Heeft altijd perf gereden dus is dikke onzin datje je sproeier moet vervangen bij het verwijdere van de varioring
 
Lees mij bericht tegoei er staat in datde sproeier eruit is gehaald en in een andere gezet deze scooter heeft nooit prob gehad met standaard sproeier maat zonder een vario ring en met een prop in de uitlaat. Heeft altijd perf gereden dus is dikke onzin datje je sproeier moet vervangen bij het verwijdere van de varioring

Prima,

Zou me nog wel even verdiepen in de materie alvorens te zeggen dat het onzin is!

En lees de zin nog een goed terug...: sproeier eruit gehaald en een andere ingezet!?
Wat betekent dit?
 
Back
Top