Aerox 180cc kan dat

Mikeyyy_0162

New Member
Ik wil mijn aerox 180cc 125cc maken ik heb een hexagon blok hier voor past dat of is er een ander blok wat ik er onder kan zetten

Kan iemand mij het uitleggen
 
Advertisement - register to remove this

Dan kun je beter een runner kopen of skipper.

Aerox daar past alleen minarelli horizontaal onder. Als je daar een 180er onder krijgt dan moet je echt goed weten wat je doet.
 
Check eens het kanaal van shiny red tuning, is zo’n kerel uit de UK die had een keer een aerox met een runner blok op de testbank.

Het kan, maar de mensen met zulke aspiraties hebben meestal de technische vaardigheid er niet voor, je kan op dat filmpje wel goed zien hoe die klant het heeft gedaan met subframe etc om het er zo onder te hangen
 
Check eens het kanaal van shiny red tuning, is zo’n kerel uit de UK die had een keer een aerox met een runner blok op de testbank.

Het kan, maar de mensen met zulke aspiraties hebben meestal de technische vaardigheid er niet voor, je kan op dat filmpje wel goed zien hoe die klant het heeft gedaan met subframe etc om het er zo onder te hangen
Ja heb gekeken heb de vaardigheid wel om dat is uit te gaan voeren dankjewel voor de tip van dat filmpje
Post automatically merged:

Dan kun je beter een runner kopen of skipper.

Aerox daar past alleen minarelli horizontaal onder. Als je daar een 180er onder krijgt dan moet je echt goed weten wat je doet.
Ja hadden al het idee om een subframe er voor te bouwen dus moest even ideeen van hoe en wat opbouwen
 
Back
Top