Advies.

Ab023

New Member
Goedenavond allen hier aanwezig,

Nooit had ik gedachr dat ik nog is op een forum zou zitten om vragen ste stellen over mijn scooter... Mja dat is nou vandaag de dag wel zo makkelijk met dat internet!

Ik zal het kort houden ik ben in bezit van een aerox 70cc top performence
21 mm delarto cabreteur
Meer info over mn setup staat in de bijlage!

Maar mjn vraag is als volgd,?

Kan ik de 21 mm vervangen door en kleinere van 19 mm bijvoorbeeld? Want als ik nu volgas wegtrek dan lijkt hij wel te verzuipen maar toch weer niet. En hij heeft een klein dipje tot aan de 15 km.. daarna trekt die de straatstenen weg met je tor de 103 op de gps.. maar die dip moet weg..

Kan je dat niet zelf hoor ik iedereen al denken... om heel eerlijk te zijn niet neej ik heb altijd mt5 of rieu en 125 cc schakels geeden en gecrossed en dat zijn 2 werelden ver uit elkaar. Kan iemand mij advies geven?

Mvg Ab
 

Attachments

  • Screenshot_2018-07-13-16-12-59.png
    Screenshot_2018-07-13-16-12-59.png
    324 KB · Views: 2
Advertisement - register to remove this

Ja 19mm kan wel, loopt wat zuiniger. Maar lager dan dit zou ik niet aanraden.. 21mm is meer voor als je helemaal max gaat, zeker als je de cilinder laat tunen.. Er zijn gewoon alumium middel toerige cilinders setups die met 19mm rijden.. Dus met de een van de snelste giet cilinders moet dat namelijk dan ook wel lukken.. Betreft die dip.. Misschien toch een afstel foutje??
 
Back
Top