Advies Project Zip

Hoi hoi beste mensen, na een tijdje niet echt bezig te zijn geweest met scooters ben ik weer terug. Dit keer met een zip 4t, welke ik aan het ombouwen ben tot een 2t. Blok is nu opgebouwd, frame is bijna kaal, ik heb een 2 takt subframe en fabrieksnieuwe 2takt kabelboom. Cdi's en spanningsregelaars heb ik ooknog liggen.
Wat zou de beste volgorde zijn om verder te gaan. En ben ik iets vergeten?
Danku
 
Advertisement - register to remove this

Wil je op mengsmering rijden of met een oliepomp. Anders zou je nog een olietankje moeten hebben.
Wat ik meestal doe met een kaal frame is eerst de voorvork met wiel en stuur erop zetten daarna het blok eronder hangen zodat de scooter blijft staan.
Dan op het gemak de kabelboom erop zetten en netjes wegbinden. Zo kan je door met kappen erop te zetten en alles aan te sluiten van de electra.
 
Wil je op mengsmering rijden of met een oliepomp. Anders zou je nog een olietankje moeten hebben.
Wat ik meestal doe met een kaal frame is eerst de voorvork met wiel en stuur erop zetten daarna het blok eronder hangen zodat de scooter blijft staan.
Dan op het gemak de kabelboom erop zetten en netjes wegbinden. Zo kan je door met kappen erop te zetten en alles aan te sluiten van de electra.
Oliepomp is al verwijderd. Dat is altijd het eerste wat ik doe. En dankje, dan begin ik als eerste met het blok eronder schuiven.
 
Back
Top