Advies bij aankoop

Miss Clarke

Well-Known Member
Ben zelf onervaren met scooters en niet technisch-aangelegd. Maar wil graag een woon-werk scooter voor in de stad (zomer en winter!). Heb begrepen dat Aprilia een goed merk is. Dus nu heb ik de volgende advertentie gevonden

http://www.marktplaza.nl/Aprilia-habana-8378540.php

Alleen deze scooter is reeds 9 jaar uit (bouwjaar 2000) en ik vroeg me af of dat oud is voor een scooter en of de vraagprijs van 1250 dan niet te hoog is.

Zoja zijn er andere aanraders? 1250 is wel echt mijn maximum prijs.

Bedankt!

Gr Mara
 
Advertisement - register to remove this

Tja, kan je niet beter een sym mio 4takt 2e hands halen? Als je hem gaat gebruiken voor woon-werk verkeer en niet gaat opvoeren is het misschien goedkoper voor je, omdat een 4takt veel zuiniger is dan een 2takt (wat een habana is).
 
Dit lijkt me ook een serieuze optie (ook al is t geen retro model):

Aprilia Habana 50 Retro scooter Oxford nacht groen met paarse binnenzijde.

Deze scooter met een slechts een kilometerstand van 8600 (aantoonbaar) is in 2005 nieuw in Alkmaar gekocht bij HV scooters en onderhouden bij Huisman in Leiden. Ook de volledige instructie zit er nog bij!!!

De scooter heb elke beurt gehad en deze rekeningen zitten er ook bij!!!

Hij heeft altijd met mooi weer gereden en er zit dus geen roest op, ook zit er een afdekhoes bij zodat hij veilig en droog de dagen kan overbruggen mocht u hem buiten zetten.
Hij heeft net een grote beurt gekregen bij de Aprilia dealer, incl. rekening, en daar zijn de remblokken vervangen en alles nagekeken, hij remt dus als nieuw.

Onze scooters zijn allemaal nagekeken en hebben een beurt gehad dus u stapt op en rijd weg.
Door onze samewerking met verschillende dealers kunnen wij u een lage prijs aanbieden en vaak zijn het scooters die worden ingeruild op een nieuwe en zo bij de eerste eigenaar afkomstig zijn.

De aprilia heb de volgende opties : (allemaal werkend)

  • Elektrische start
  • Kickstart
  • Claxon
  • Dimlicht / Groot licht
  • Knipperlichten
  • Benzinemeter
  • Bergruimte onder zadel
  • Dashboard bergruimte
  • Remlicht
  • Schijfrem
  • Spiegels 2 stuks
  • Helm ophangpunt
  • Schijfrem voor
  • Olielampje Alle papieren zijn aanwezig inclusief bonnen en instructieboek, ook deel 1, deel 2 en overschrijvingsbewijs deel 3 zijn allemaal copmpleet. Deze scooter is absoluut in nieuwstaat en klaar voor de volgende 10.000 kilometer zonder beurten of problemen.

Goeie?
 
Back
Top