Advies aankoop Zip SP

Barman56

Well-Known Member
Via het internet heb ik al een tijdje gezocht naar een leuke Zip. Nu heb ik een (op de foto) goed uitziende gevonden. Mijn vraag is of jullie mij wat advies kunnen geven en of deze scooter aanraden op grond van de advertentie. De prijs die voor deze scooter gevraagd word is E675,-

Is het dat deze scooter waard? Zo jaa wat zijn punten waarop gelet moet worden bij zipjes.Ik zou graag wat meer advies hierover willen.

Het betreft de volgende Zip: http://motor-brommer.marktplaats.nl/scooters/152949403-zip-scooter-bj-2005.html
 
Advertisement - register to remove this

Het gaat hier om een Zip 2000, nieuwe AC model vanaf de buitenkant.
Hij zit er goed uit alleen kunnen wij hier vandaan niet zien of er met dat ding gerommeld is, het kan ook zijn dat er zelfs andere kappen opzitten dan gebruikelijk het geval was.
 
Het lijkt wel of de voorvork scheef staat, aangezien je een scooter uit Utrecht koopt let goed op kentekenpapieren deel 1,2,3,plaat, frame nummers, goedkeuringsstickers dat soort zaken. Verder voornamlijk of er niet meer geprutst is, carterkap bouten checken, onderhoudsboekje vragen..


Denk dat je daarmee al veel over de scooter weet!

Suc6
 
zippie heeft wel flink wat kilometers gemaakt, dus zou niet verkeerd zijn als hij een keer een beurt heeft gehad (en dit ook aan te tonen is door huidige eigenaar).
 
Kijk of het blok vies is , zo ja , dan weet je dat ze niet hebben gekloot met t blok. En kijk idd of bouten verroest zijn oid.

dat zegt imo erg weinig...
er zijn genoeg beunhazen die een ranzig blok splitsen, en hem ook weer ranzig in elkaar zetten!!

geef mij een gestraald blok, en 1 modderveldje en hoppaa weg is je mooie gestraalde blokkie.

vraag gewoon naar papieren,bonnentjes, bel eventueel ze "dealer" op enz enz
 
Back
Top