Admirals

Ties

Cornholio
Ik ben net terug van de Amsterdam Admirals, zijn der wel meer lui hier daar een keer naar toe geweest? Het was echt gaaf, jammer dat ze verloren, maar de sfeer was er niet minder om. Echt gezellig en ik ga zeker weer. Volgend seizoen maybe een seizoenskaart kopen, lijkt me egwel kewl
smile.gif

Ook de eerste keer btw dat ik in de ArenA kwam, beswel groot
smile.gif

Advertisement - register to remove this

M'n broertje was erheen. Hij zei dat de chearleaders wel tegenvielen die daar rondliepen...
Ik ga er btw nooit heen, vind er geen ruk aan.
Enigste reden waarom ik erheen zou gaan, is om de lekkere wijven die er rondlopen
wink.gif

Greetz

He AARZ, waarom zeg je dan niet dat je ewr naartoe was???
Had ik ook wel effe langsgekomen met de scoot. Toch hier om de hoek...

Greetz

Originally posted by Daanje_70MHR:
He AARZ, waarom zeg je dan niet dat je ewr naartoe was???
Had ik ook wel effe langsgekomen met de scoot. Toch hier om de hoek...

Greetz

sorry, wast vergeten door te geven =) Mgoed, aantal mooie vrouwen valt tegen, cheerleaders zijn ook niet echt dat je zegt LEKAAAAHH
smile.gif
smile.gif

Ik was er niet, was er wel een tijdje terug. Had vrijkaartjes omdat mijn klas had gewonnen met sportdag. Achja... wat kan ik zeggen, ik zie toch liever Ajax voetballen in dat stadion en winnen.

Ben er wel eens geweest, is wel leuk, ik snap spelregels grotendeels, en die voorfestijnen met bungy jumpen toen waren ook wel leuk.

Ik von er ook geen ruk aan... Het spel ligt heel vaak stil en dat zuigt... Je kan beter Ajax zien voetballen denk ik...

Originally posted by MadMan:
Ik von er ook geen ruk aan... Het spel ligt heel vaak stil en dat zuigt... Je kan beter Ajax zien voetballen denk ik...

Ik hoef Ajax dus echt niet te zien voetballen! Dan gaak liever nog naar FC Groningen en zelfs dat vink zwaar dom
smile.gif
Voetbal int echt is gewoon nix aan, de samenvattingen op TV zijn leuk... Mgoed, nu gelieve geen Ajax gezeik meer in mijn mooie Admirals topic :r
tongue.gif

Bij american football is er ook gewoon een goeie sfeer, net als bij basketball trouwens
smile.gif
voorbeeldje: bij een of andere europacup wedstrijd van Donar tegen een Belgisch team (Ieper) werd er na afloop (Donar verloor)door de supporters in de kantine gewoon een beetje dom tegen mekaar geluld, maar wel op een leuke manier... Bij voetbal hoef je niet eens te proberen om de verschillende supporters bij elkaar te zetten... das toch gewoon te zielig voor woorden!

Originally posted by NastroAzzuro:
Bij voetbal hoef je niet eens te proberen om de verschillende supporters bij elkaar te zetten... das toch gewoon te zielig voor woorden!

het gaat idd regelmatig fout maar bij bijvoorbeeld de beker finale (PSV-Twente)
was het wel goed gegaan en daar liep ook alles door elkaar. nou zijn dat wel 2 clubs die elkaar goed kennen maar toch...

voorbeeldje: bij een of andere europacup wedstrijd van Donar tegen een Belgisch team (Ieper) werd er na afloop (Donar verloor)door de supporters in de kantine gewoon een beetje dom tegen mekaar geluld, maar wel op een leuke manier... [/B]

Hmmz, kwas toen eigenlijk best pissig op die Belgen
smile.gif
Mja, was gewoon klote ej.
Je moet je verlies dan ook kunnen nemen. Daarom ruzie zoeken getuigd alleen van innerlijk zwakte.
Wow, zo'n zin zo laat nog produceren vind ik knap
smile.gif

Originally posted by SR-Fanatic:
Daarom ruzie zoeken getuigd alleen van innerlijk zwakte.
Wow, zo'n zin zo laat nog produceren vind ik knap
smile.gif

Daarom maak je ook een fout, kwakker
smile.gif
Het moet zijn getuigT
tongue.gif

Back