Adly Rocky (quad) welk type blok?

Peeer!!

!!>Aprilia Massimo
Ik heb de mogelijkheid om een adly rocky quad te kopen voo weinig geld, leek me wel leuk als projectje. Natuurlijk wil ik hem vloeistofgekoeld maken.

Weet iemand of dit blok een immitatie-minarelli blok is? Welke cilinders passen er op dit blok? Ik heb wel al een tuningkitje gevonden voor deze quad maar die cilinder leek erg veel op een mina H luchtgkoelde cilinder...

Als iemand me zou kunnen helpen: graag!

mvg

Peter
 
Advertisement - register to remove this

is een mina blok. Verwacht alleen niet dat het gaat vlammen. Ben er eens een tijdje mee bezig geweest, en ding is gewoon niet snel te krijgen. Gaat denk ik veel te veel verloren door de extra kettingaandrijving nog een keer.
 
Ik denk juist dat je sneller zou moeten gaan met een ketting,aangezien die niet kan slippen wat een V-snaar wel kan.Ik denk dat het wat anders is dat ze niet zo snel zijn.
Correct me if i'm wrong.
 
Ik denk dat je met veel geknutsel de hele vertanding achterwegen kan laten en doormiddel van tandwielen de vertanding aanpassen. Maar ja dan moet het blok FLINK onderhanden genomen worden. Koopmans heeft zelf toch ook een vlammende quad gemaakt met pia blok meen ik.
 
maar denk trouwez aan de rolwrijving!
maat van mij heeft ook zo'n rocky, met athena 70 21 do en omgelaste gia shot uitlaat blaast wel hard voor een quad, maar verwacht niet dat je makkelijk 100 haalt ofso:)
 
Back
Top