Acuity Mega Scooter Event 13/08

geryl said:
en misschien ook wat beter weer dit jaar en snellere scooters dan gaan we wat lol beleven kijk er al naar uit see ya @ veemarkt


snelle scooters zullen er zeker 2 zijn ik kom met men 22.6 pk stunt en thomas met zn 21.6 pk aerox ;-)
 
murcielago said:
snelle scooters zullen er zeker 2 zijn ik kom met men 22.6 pk stunt en thomas met zn 21.6 pk aerox ;-)

Pk's zeggen niks lieverd :*
(nie da ik denk da ik sneller ga maar in het algemeen)
 
nowp, pk'tjes hebben niets te zeggen > vandaag gaan banken met de nieuwe hebo manston revolution en ik kreeg er maar 19.2 pk uit! spijtig genoeg wel is er voor de andere dan wel een mindere zaak bij! > de scooter is ontzettend snel in het optrekken!

Heb een m-stuurke, kofferbak verlaagd en achteruitgelegd en dan heb ik nog eens een verlaagde fourche > alles kwam omhoog en was dus niet tegen de houden!! >> conclusie : veel koppel maar minder pk's!
 
Blue_Rox_Twins said:
nowp, pk'tjes hebben niets te zeggen > vandaag gaan banken met de nieuwe hebo manston revolution en ik kreeg er maar 19.2 pk uit! spijtig genoeg wel is er voor de andere dan wel een mindere zaak bij! > de scooter is ontzettend snel in het optrekken!

Heb een m-stuurke, kofferbak verlaagd en achteruitgelegd en dan heb ik nog eens een verlaagde fourche > alles kwam omhoog en was dus niet tegen de houden!! >> conclusie : veel koppel maar minder pk's!

Hoeveel bedroeg het koppel dan?
 
thunderblade said:
maak je wel een paar mooie fotos van me ? :P
Want die fotos van je projectpage zijn echt masterlijk :)

hehe, weet niet.
Denk niet dat ik veel tijd ga hebben voor foto's te maken maar er zijn een aantal mensen die mooiere foto's maken als mij dus dat komt wel goed :*, hopelijk zit jou scooter er dan ook tussen.

Grtz
 
hopelijk morgen goed weer zodat er veel kan gesprint worden! er staat op enkele weersite's dat het afwisslend bewolkt gaat zijn met af en toe een regenbui ... we zien wel maar ik hoop op goed weer
 
Spasta said:
Pk's zeggen niks lieverd :*
(nie da ik denk da ik sneller ga maar in het algemeen)

nee ik weet dat de pk's niet alles zeggen;ik ga zeker ook niet zeggen dat ik de snelste scooter heb. maar t zijn toch 2 snelle scooters met een hoop koppel!! ;-)
nu maar hopen dat t droog blijft!!!
 
Blue_Rox_Twins said:
nowp, pk'tjes hebben niets te zeggen > vandaag gaan banken met de nieuwe hebo manston revolution en ik kreeg er maar 19.2 pk uit! spijtig genoeg wel is er voor de andere dan wel een mindere zaak bij! > de scooter is ontzettend snel in het optrekken!

Heb een m-stuurke, kofferbak verlaagd en achteruitgelegd en dan heb ik nog eens een verlaagde fourche > alles kwam omhoog en was dus niet tegen de houden!! >> conclusie : veel koppel maar minder pk's!


k ben echt benieuwd wat hij geeft! c u 2morrow!!
 
mensen, je moet van de mijne niet het beest verwachten he!

hij trekt gewoon veel beter dan met mijne speed 04 en ik ben tenslotte nog beetje in rodage!!

greets en tot morgen!
 
HeavyAerox said:
roxje staat klaar :) en hopen op goed weer...is customshow dan in die overdekte hal trouwes..??

als de zon schijnt niet (dan zie je de effecten van speciale laksoorten ed beter in goed licht)
 
Back
Top