achterwiel aprilia rally ac zit vast

nik

Well-Known Member
het probleem is dat het achterwiel vast zit als me scooter uit is. maar ik kan de koppeling envariateur wel draaien. als ik aan de koppeling of variateur draai dan gaat me scooter ook wel vooruit of achteruit. en als ik een stukje gereden heb en ik sta weer stil dan kan ik maximaal 2 meter lopen (steeds zwaarder). totdat het wiel dus weer vast zit. Wie weet wat het probleem kan zijn.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by nik
het probleem is dat het achterwiel vast zit als me scooter uit is. maar ik kan de koppeling envariateur wel draaien. als ik aan de koppeling of variateur draai dan gaat me scooter ook wel vooruit of achteruit. en als ik een stukje gereden heb en ik sta weer stil dan kan ik maximaal 2 meter lopen (steeds zwaarder). totdat het wiel dus weer vast zit. Wie weet wat het probleem kan zijn.
zoals je het vertelt zou je hem moeten kunnen aanlopen ??? dat zit em dan echt in de koppeling of mischien grijpt je poelie aan op je achteras dus dat die lagers in je poulie bijvoorbeeld kapot zijn want als je aan je vario draait is het niet de bedoeling dat je scoot vooruit gaat maar dat je wiel blokkeerd is dan weer vaag
 
Back
Top