This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Achterveer Renner

Status
Not open for further replies.

markie84

Well-Known Member
Wie heeft er nog een goede agterveer liggen voor een runner. Mijne is nl lek.

Meer dan 100 pleuro wilk er niet voor geven.

Grtz Mark
 
Ik heb nog (een gebruikte) originele liggen van een ZipSP maar dat is volgens mij dezelfde, ziet er niet meer zo heel mooi uit maar hij is nog wel goed, mag je voor 25 euro wel hebben
Ook heb ik nog een gloednieuwe (drie keer de straat me op- en neer gereden) liggen met instelbare veervoorspanning (de veer is blauwmetallic) en een los gaspotje. Tussen de onderzijde van de schokdemper en het gaspotje zit nog een stalen leiding van +/- 30 cm. Ziet er errug gaaf uit, mag je voor 90 euro hebben
 
Ik heb nog (een gebruikte) originele liggen van een ZipSP maar dat is volgens mij dezelfde, ziet er niet meer zo heel mooi uit maar hij is nog wel goed, mag je voor 25 euro wel hebben
Ook heb ik nog een gloednieuwe (drie keer de straat me op- en neer gereden) liggen met instelbare veervoorspanning (de veer is blauwmetallic) en een los gaspotje. Tussen de onderzijde van de schokdemper en het gaspotje zit nog een stalen leiding van +/- 30 cm. Ziet er errug gaaf uit, mag je voor 90 euro hebben
 
Hallo??
Eerst krijg ik een mailtje van je waarin je zegt dat je interesse hebt en vervolgens nix meer....?
Als die interesse nou ineens is omgeslagen in desinteresse laat het dan iig even weten. ok?
Ik heb je mijn tel. ge-pm-d
Steven
 
Rolf heeft nog een Paioli HAT liggen, geloof dat ie ook wel geschikt is voor renner..

[edit]
Kost wel IETSJE meer dan 100 euro maar dan heb je ook wat...
 
Klopt. Ik vraag 120 euro voor deze Paioli HAT




Deze veer is nieuw, en dus nooit gebruikt. Helemaal compleet, in de doos. Ik doe m weg omdat ik m niet nodig heb. Heb m verkregen toen ik mijn NRG hoopje kocht. Dat ie nieuw is, valt bij meerdere mensen hier na te vragen, of anders zelf te bekijken natuurlijk

Nieuwprijs: 152,24 euro (jps)
 
Als je zelf handig bent met knutselen, evt netjes lassen ofzo dan krijg je dat vast wel voor elkaar. En ZipRS, ik heb Mark net gesproken hij heeft zeker nog wel interesse hoor
 
Mja, laat-ie mij dat dan ook even melden....:|
Heb er namelijk zo'n hekel aan als ik denk dat iemand geen interesse meer heeft door niet te reageren waarop ik iets aan iemand anders beloof en dan vervolgens ineens te horen krijg dat de eerste persoon em wel wil....
Dan moet ik vervolgens weer gaan meelen van ja, ehh... der was toch iemand anders die em al eerder wou....

Kreeg net namelijk ook al een meeltje van lieuwe (ik neem aan die van dit forum) die ook al om een fotootje vroeg.

Nouja, de eerste die een afspraak maakt om em op te komen halen mag em hebben zullen we maar zeggen

Ennuh.... als je een piaggio-veer onder een minarelli wil gaan bouwen wens ik je erg veel succes want op dat laswerk na zijn de pia-veertjes ook nog eens een heel stuk langer, gewoon niet aan beginnen dus.
 
Status
Not open for further replies.