Achterspatbord voor Aerox

Wiris

Well-Known Member
Hey,

Ik wil zsm een achterspatbord voor mijn Aerox hebben.
Nou weet ik dat Motorkit ze heeft, maar ik heb al eerder contact gehad met die lui en dat duurt eeuwen voordat je hem daar krijgt en ze vragen absurd veel verzendkosten.
Nou heb ik wel gesearched en schijnt die van een Phantom ook te passen, maar soms ook weer niet.
Hoe zit dat precies en wat moet ik eventueel doen om hem erop te krijgen en heeft iemand er toevallig 1 te koop staan?
Zoniet..., waar kan ik er het snelst 1 krijgen.

Please let me know!

Thanks!

Wiris

Advertisement - register to remove this

Phantom spatbord past gewoon hoor, ook zonder aanpassingen. Hij klemt namelijk gewoon tussen 2 schroeven op je carter. De rechterkant (van achter gezien uiteraard) kan je op een originele Phantom uitlaat schroeven, maar zonder dat zit hij ook gewoon goed vast.

Let er wel op ALS je een achterspatbordje van een Phantom koopt dat je er een van een DD neemt... anders kom je in de problemen met het rubber dat om je remslang heen zit, en dan past het zaakje niet zo als het hoort te zitten. Of je moet het beugeltje van de remslang af halen, maar dan hangt je remslang erbij en komt ws tegen je band aan [herkenning :| ].

Hoeft niet per se Roi, dat geval voor je remleiding kan je 2 boutjes verderop verplaatsen volgens mij. Ik denk dat dat wel gaat lukken zonder aanpassingen, maar ik heb geen DD scooter.

Originally posted by monstaboy
Hoeft niet per se Roi, dat geval voor je remleiding kan je 2 boutjes verderop verplaatsen volgens mij. Ik denk dat dat wel gaat lukken zonder aanpassingen, maar ik heb geen DD scooter.

Heb ik ook geprobeerd... maar dat lukt dus niet :D , er zit net niet genoeg speling op de remslang om zover naar achter vast gezet te worden :! .

probeer een SR viper spatbord te fixen.. blijft een mooi gezicht
(let niet op de mooie wheely)
PICT0010.JPG

Back