Achterrem + gas

jelgon

Member
Ik was dus mijn scooter aan het testen en mn maat drukte de achterrem + elektrische start voor te starten dat werkte allemaal goed alleen ik gaf gas terwijl hij de rem nog in had geduwt daar trekte hij niet meer en viel hij stil nu is ie niet te starten volgens mij kan het ook gewoon aan de brandstof liggen er weinig nog in mischien daarom dat hij niet start maar ook daarna blijf ik proberen starten en de ontsteking het draaiding met de koper je weet wel dat ging van snel naar traag naar niet meer draaien ook meete ik de accu vermogen en ging die zeer laag dalen tot zo’n 9v dan liet ik die even met rust en had hij weer 11v wat zou dit kunnen zijn? Momenteel ben ik accu voledig vol aan het laden met druppellader omdat ik dacht dat dat het probleem is of wat zou er kunnen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

jelgon,

misschien is het beter dat "de tekst" die je hierboven geschreven hebt opnieuw bekijkt en herschrijft.
Gebruik ook een paar leestekens en hoofdletters want ik kan er geen touw aan vast knopen.

11 Volt voor een accu in rust is veel te laag, een accu kun je niet opladen met een druppellader, dit moet je met een acculader doen.

Een druppellader is alleen om accu's die langere tijd niet gebruikt worden op spanning te houden zodat deze niet hun capaciteit verliezen.
 
Back
Top