achterlichte

maxxam

Well-Known Member
Oke ik heb dus een puch zip maar ik wil zwarte achterlichten (en voorlichte)weet iemand waar ik die kan kopen op internet of winkel ik kan ze niet vinden.Ik weet zeker dat ze bestaan
 
Advertisement - register to remove this

Of je bent slim en je gaat naar auto bedrijf of je scooterdealer en je haalt zon bus blacklight, lichten zijn zwart maar je ziet er nog wel licht door heen heb ik ook
wink.gif
staat vet... heb vanavond wel fotos van men scoot zet ik gelijk wel ff bij scoot pics.
 
Originally posted by Raymon_K:
eeeeh ik heb van mensen hier gehoord dat dat blacklight spul, puur fake is, ik heb het met een normale zwarte spuitbus gedaan en het licht komt er gewoon goed doorheen.

mzzzl Raymon

Dan heb jij zeker nog nooit savonds alst donker is op een dun slingerend onverlicht polderweggetje gereden. Wedden dat je nix ziet???
 
Dat heb ik heb dus verteld.

Ik kocht ook altijd dat black magic waar je 16 piek voor 150/200ml(?) betaald.

Totdat ik tot de ontdekking kwam dat een 400ml bus van 9 piek bij de HEMA HETZELFDE effect geeft. Sterker nog, ik geloof dat het gewoon hetzelfde is. En het geeft NET ZOVEEL licht door. En ik weet het, want ik heb beide gebruikt. Het is gewoon hoe dik je het erop spuit.

Maar kies wat jezelf wilt. Als je kunt rekenen, dan weet je wat je moet kopen en anders ga je maar uit je eigen portemonnee stelen
wink.gif
 
eeeeh ik heb van mensen hier gehoord dat dat blacklight spul, puur fake is, ik heb het met een normale zwarte spuitbus gedaan en het licht komt er gewoon goed doorheen.

mzzzl Raymon
 
Back
Top