Achterlicht past niet in sp vleugel

Svr

New Member
Hoi, sinds mijn normale vleugel kapot is wou ik graag een upgrade doen naar een sp vleugel, nadat ik hem besteld heb op kparts, en het achterlicht wou overzetten kwam ik er achter dat de gaatjes van het achterlicht niet overeen kwamen, maar de gaatjes van het glas wel, maar het glas zat dan weer niet goed, heel verwarrend en frustrerend, weet iemand waarom dit is, is er een speciaal licht dat ik ervoor moet kopen, of een speciaal glas?

Advertisement - register to remove this

Hoi,

Bij het stellen van een vraag is het van belang om te weten (invullen indien van toepassing):
  • merk en type;
  • bouwjaar en kilometerstand;
  • geel of blauw kenteken;
  • wil je omkeuren naar brom kenteken;
  • eerste eigenaar(?) en/of dealeronderhouden;
  • laatste onderhoudt en wat (indien bekend);
  • bestaande aanpassingen (voor dat wat bekend is);
  • wat heb je inmiddels geprobeerd/verandert (Merk en/of artikelnummer);
  • welke informatie heb jijzelf gevonden(?); anders vertellen we mogelijk informatie wat je al weet.
We weten nu niet exact wat je aan onderdelen hebt en/of hebt gekocht. Hierdoor kunnen er afwijkingen zitten in producten en kan het zijn dat niet alles bij elkaar past. Het eventueel toevoegen van foto's kan een groot voordeel hebben om beter inzicht te krijgen in de afwijkingen. Indien je dus wat meer informatie geeft, zou je mogelijk beter (en sneller) geholpen kunnen worden.

Hartelijke groet,
OverLander.

Het kan zijn dat je een van de twee (achterlicht en vleugel) even moet bewerken met een dremel o.i.d. Heb ik ook eens gehad met een niet-origineel achterlicht.

Vermoedelijk is dit het probleem ook (maar we weten niet hoe groot de afwijking is), ik ben er nu al achter dat aftermarket niet echt goed past op bepaalde zaken. Zo paste een luchtfilter ook niet goed van mij en heb deze met een veil iets bewerkt om passend te maken. Het nadeel van veilen en etc. is ook kans op beschadigingen en/of breuk.

Vermoedelijk is dit het probleem ook (maar we weten niet hoe groot de afwijking is), ik ben er nu al achter dat aftermarket niet echt goed past op bepaalde zaken. Zo paste een luchtfilter ook niet goed van mij en heb deze met een veil iets bewerkt om passend te maken. Het nadeel van veilen en etc. is ook kans op beschadigingen en/of breuk.
hoi overlander,

de afwijking is zon halve centimeter (als ik het goed herinner), dus wat ik eerst nog wil proberen is een ander achterlicht proberen (sinds mijn huidige toch scheuren heeft) en dan kijken of het wel past, want misschien heeft de vorige eigenaar een niet-origineel achterlicht gekocht waardoor het mogelijk niet past :)

Back