F figet New Member Monday at 17:57 #1 De achterband van mijn zip heeft het nu dat er een soort bulten ontstaan en het lijkt nu alsof de achterband in het midden helemaal plat is maar de zijkanten normaal. Hoe los ik dat op?
De achterband van mijn zip heeft het nu dat er een soort bulten ontstaan en het lijkt nu alsof de achterband in het midden helemaal plat is maar de zijkanten normaal. Hoe los ik dat op?
trabiarie Well-Known Member Monday at 18:14 #2 Is hij niet gewoon lek ? hoeveel bar zit er nu in . Als er bulten op de zijkant zitten , en de spanning is goed , band vervangen . Upvote 0 Downvote
Is hij niet gewoon lek ? hoeveel bar zit er nu in . Als er bulten op de zijkant zitten , en de spanning is goed , band vervangen .
F figet New Member Monday at 18:20 #3 trabiarie said: Is hij niet gewoon lek ? hoeveel bar zit er nu in . Als er bulten op de zijkant zitten , en de spanning is goed , band vervangen . Click to expand... Ik zal zo even het aantal bar checken bedankt Upvote 0 Downvote
trabiarie said: Is hij niet gewoon lek ? hoeveel bar zit er nu in . Als er bulten op de zijkant zitten , en de spanning is goed , band vervangen . Click to expand... Ik zal zo even het aantal bar checken bedankt