Achter spatbord Yamaha Aerox 2t / 2009

UndercoverNL

Active Member
Goedenavond,
Ik heb een Yamaha Aerox 2t uit 2009, mooi ding, alleen jammer dat er geen spatbord op zit. Dit maakt hem natuurlijk wel aantrekkelijker, maar in de praktijk is dit iets minder handig. Ik ben daarom op zoek naar een geschikt achter spatbord dat op de Aerox kan.

https://www.zandri.nl/achterspatbord-yamaha-aerox-origineel-5brf16421000.html dit zou het originele spatbord zijn van de 2t aerox, alhoewel naar mijn weten de originele aerox nooit een spatbord heeft gehad, maar dat kan aan mij liggen.
Alleen zie ik bij het originele spatbord niet zo gouw een optie om het kenteken er aan vast te maken.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een mooie kap of iets dergelijks die goed voorkomt dat je niet onder de modder zit na een ritje, maar toch ook er redelijk uit ziet. En waarbij het kenteken lekker kan blijven zitten waar hij nu zit.

1639944270962.png
Dit is daar een perfect voorbeeld van, alleen vraag ik me af wat voor spatbord dit is, en of deze standaard op de aerox past of dat je daar voor moet gaan knutselen met het maken van eigen gaten om het spatbord aan vast te maken.

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top