achter spatbord aerox

Status
Not open for further replies.

r0xracer

Well-Known Member
hallo!

ik heb nu geen spatbord op me aerox(omdat dat gewoon lelijk is)

maar als het regent is me hele jas smerig:S

wie heeft er een oplossing?

die spatborden die net boven je wiel hangen? helpen die?

alvast bedankt!!
 
Advertisement - register to remove this

djpauluz said:
een gladde band neemt juist minder water mee omdat er geen groeven meer inzitten die het water opspatten. en het spatborje boven je wiel heeft echt geen enkele zin.

Nja het zorgt r alleen voor dat je underseat niet vies word volgns mij ..
 
zo´n achterspatbordje werkt voor geen meter :| zelfs niet om je undersaet schoon te houden.. k spreek uit ervaring.. dus gewoon je achterspatbord er weer op.. enigste oplossing;)
 
idd , en niemand heeft met dit weer oog voor jouw scooter hoor , denk dat mensen in de regen echt niet gaan zeuren over jouw spatbord dat het niet staat ;)

en bovendien als je dagelijks op de weg rijd lijkt me functionaliteit belangrijker dan looks..
 
ja ik maak alleen in het weekend me jas schoon:D

maar ik heb al me kenteken erop!
maar helpt ook geen ene ....
maar de winter is vast snel voorbij:D
bedankt voor de reacties
 
Ik heb een plankje hout aan me plaatje vastgebeund met wat bouten helpt wel maar ik denk dat een spatbord toch mooier is :)

En zelfs als de winter voorbij is krijg je nog die maanden zoals maart en april dus hou hem lekker tot de lente.
 
ik heb totaal geen last van dat he. en je wilt niet weten wat voor profiel ik heb :eek: . en heb me tas op maar die is niet echt vies ofzo. en moet je na gaan soms sta ik er zelfs mee in de modder. ik heb gewoon me kenteken op de bevestigings punten waar je spatbord zit :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top