lange ijzere buis over je dopsleutel doen zodat je meer kracht kan zetten op de moer. ook niet vergeten het pinnetje eruit te trekken?Iemand een idee hoe de de moer van de achter band kan verwijderen?
Zo goed als alles al geprobeerd.
lange ijzere buis over je dopsleutel doen zodat je meer kracht kan zetten op de moer. ook niet vergeten het pinnetje eruit te trekken?
misschien is de pin afgebroken en dat je hem daarom niet goed ziet maar hij kan er nog wel in zitten en daarom kan die blokerenDaar zit geen pinnetje in! Dat is het rare
misschien is de pin afgebroken en dat je hem daarom niet goed ziet maar hij kan er nog wel in zitten en daarom kan die blokeren
warm stokenDie bout is al aardig verrot. Wat ik zal aanraden is om even naar de scooter winkel te gaan, die halen hem er waarschijnlijk af met een slagmoersleutel. Dan zet je hem zelf ff vast met een steeksleutel en rijdt je rustig naar huis.
Als je hier zelf verder aan gaat klungelen met niet goed gereedschap, maak je het alleen maar verder kapot en loop je kans dat je je bout helemaal kapot draait.
weet niet of dit te redden is met een slagmoersleutel misschien ga die juist wel slippen. en is de moet verdraaid. misschien proberen een kleinere dop erop te slaan? en dan met een dopsleutel met een pijp erover heen proberen hem los te maken. erg beun deze oplossing maar de moer is al erg ver.Die bout is al aardig verrot. Wat ik zal aanraden is om even naar de scooter winkel te gaan, die halen hem er waarschijnlijk af met een slagmoersleutel. Dan zet je hem zelf ff vast met een steeksleutel en rijdt je rustig naar huis.
Als je hier zelf verder aan gaat klungelen met niet goed gereedschap, maak je het alleen maar verder kapot en loop je kans dat je je bout helemaal kapot draait.
Hoe hebben zij het gedaan of mocht je niet meekijken?Is al voor elkaar. Ben even naar de plaatselijke auto handelaar geweest. 5 euro.
Ze hadden er wel flink moeite mee. Maar het is opgelost. moer is los.
Hoe hebben zij het gedaan of mocht je niet meekijken?
Niet vergeten een nieuwe moer te kopen hè?
Ja er zit veel verschil in een slagmoer sleutel voor hobbyisten en een professionele slagmoer sleutel die ze in een auto/vrachtwagen garage hebben.
Doe ik!
Post automatically merged:
Heb ik meteen een algemeen ander vraagje: mijn achter band heb ik nu vervangen (80-80-100-16") maar ik wil de voorband ook vervangen.
Kymco people 2005 2 takt,
Echter is die huidige voorband een 80-80-100 16" maar deze zijn wat moeilijk te vinden,(althans ik kan ze niet vinden op het net) wat ik wel vind is de 80-90-100 16" band.
Kan ik deze band zonder problemen monteren? Is deze band niet net niet te breed?
Wat is de uitleg bij een band precies?
80 = : breedte?
90 = : percentage hoogte? Tov de breedte?
100 = ?
16"= inch
Ik hoor het graag...
Ligt er ook aan of dat die op elektriciteit is of op lucht.. Een op lucht heeft veel meer koppel.