[Steef] Banken?? PM! 5 August 2009 #1 Mischien een Noob vraag :+ Maar ik heb dus een mini-accu op mijn sprinter. Maar mag je deze ook rechtopstaand monteren, of mag dat niet? ..
Mischien een Noob vraag :+ Maar ik heb dus een mini-accu op mijn sprinter. Maar mag je deze ook rechtopstaand monteren, of mag dat niet? ..
Maarten Fucking positive 5 August 2009 #5 Ik heb idd ook al eerder mee gemaakt dat die accu's op zijn kop een bredere waterpomp powerband opleveren. edit: gel accu kan je best verticaal monteren hoor steef :*
Ik heb idd ook al eerder mee gemaakt dat die accu's op zijn kop een bredere waterpomp powerband opleveren. edit: gel accu kan je best verticaal monteren hoor steef :*
[Steef] Banken?? PM! 5 August 2009 #6 *DMischien zit daar wel die 1.5 pk in |( Meteen maar rechtop monteren :W
Black-X Well-Known Member 7 August 2009 #7 Als het maar geen lood accu is die je kan bijvullen, die kan dan gaan lekken maar anders natuurlijk geen enkel probleem..
Als het maar geen lood accu is die je kan bijvullen, die kan dan gaan lekken maar anders natuurlijk geen enkel probleem..