R Renzo zip Well-Known Member 10 May 2014 #1 Ik heb een probleem met mij scooter hij laad de accu niet bij ik heb al de spannings regelaar vervangen en de ontsteking ook maar nog steeds laad hij niet bij wie weet wat ??
Ik heb een probleem met mij scooter hij laad de accu niet bij ik heb al de spannings regelaar vervangen en de ontsteking ook maar nog steeds laad hij niet bij wie weet wat ??
maartuh Well-Known Member 10 May 2014 #2 Meet is over je accupolen bij een draaiende motor en bij een stilstaande.
eurokit Broem Broem Pff Pff 11 May 2014 #3 Het kan ook zijn dat de accu de spanning niet vast houd en dan weer `leeg loopt`. Dit is een teken dat de accu mors dood is.
Het kan ook zijn dat de accu de spanning niet vast houd en dan weer `leeg loopt`. Dit is een teken dat de accu mors dood is.
M Martini Scootaholic 11 May 2014 #4 Meet je accu maar na... Meet maar op de polen als de scooter uit is. En even meten als de scooter loopt
Meet je accu maar na... Meet maar op de polen als de scooter uit is. En even meten als de scooter loopt