This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ABT Oranje Kymco 80cc

ABT

Boers Engineering
De laatste weken werd er weinig getuned @ huize AB-Tuning...... want het is weer bijna koninginnedag:W

Bij ons in het dorp is het de gewoonte dat er s'ochtends vroeg (5 uur ofzo) zonder uitlaat gereden wordt, vorig jaar reden we met 30-40 man ofzo, dat is voor een dorp als Ouderkerk a/d IJssel (waar ik dus woon) best veel

Maar nu komt het project:

Een heuse Kymco DJ, ja je leest het goed zo'n ding met van die fantastisch goede remmen en wegligging enzo

We zijn vorig jaar begonnen, we hadden nog een frame en een paar wielen over, omdat we er eentje helemaal opgeknapt hadden.

Toen leek het ons wel leuk om een oranje scooter te maken met een paar vlaggen erop enzvoorts, een idioot ding in ieder geval })

Toen zij we maar begonnen met verven, een beetje rood en geel door elkaar en je hebt ........ oranje ofzo iets :!

een paar foto's van het frame toen:

Het motorblok is van de opgeknapte DJ
De kap voorop is een tankcover van een MT ofzo 8)










Setup toen:

MHR replica 70
Dell'orto 20
Polini vario
Hebo koppeling
langere overbrenging





Dit jaar moest het maar eens wat meer herrie gaan maken, dus ben ik aan het knutselen gegaan:


Oordoppen verplicht 8P

Nog een paar foto's van het motorblok:







Setup is nu

Dakar 80cc
Dell'orto 20
Polini vario
Hebo koppeling
ABT trompet

Na 2 min zonder oordoppen heb je gegarandeerd koppijn, maarja herrie maakt ie dus wel.....

Het loopt nog niet helemaal lekker dus ik heb nog wel wat te doen, ook worden er nog wat modificaties aan het frame gedaan, foto's daarvan komen nog.

Hier de laatste foto's die ik heb:







Voor meer info over dit project en andere projecten zie:
 
Klopt,

het blok komt onder een andere Kymco vandaan, en die is in AB-tuning kleuren gespoten: groen-zwart