hmm weet niet of 't hier al gevraagd is. En maybe een stomme vraagmaar als cilinder 1 arbeid...zit cilinder 2 dan aan zijn inlaatslag ? Of ben ik helemaal verkeerd en ondergaan ze gewoon allebei tegelijk de inlaat-,compressie-,arbeid- en uitlaatslag...of hoe hebben jullie dit fenomeen waargemaakt dat ie juist gaat vonken van de 1ne cilinder op de andere... Just wondering myself
Alvast bedanktGreetz FeleMele :7
hele mooie techniek dat tomos blokje, moet pittig klusje zijn geweest om alles weer recht te krijgen. Waarom staat de uitlaat poort van de cilinder naar boven? > Krijg je zo geen problemen met het kantelen van de zuiger? > Hoe los je dat op dan?
klasse hoor, mooi werk!
ik denk dat ze het kantelen oplossen door desaxatie van de zuigerpendaarmee haal je een heel end ermee weg
hmm weet niet of 't hier al gevraagd is. En maybe een stomme vraagmaar als cilinder 1 arbeid...zit cilinder 2 dan aan zijn inlaatslag ? Of ben ik helemaal verkeerd en ondergaan ze gewoon allebei tegelijk de inlaat-,compressie-,arbeid- en uitlaatslag...of hoe hebben jullie dit fenomeen waargemaakt dat ie juist gaat vonken van de 1ne cilinder op de andere... Just wondering myself
Alvast bedanktGreetz FeleMele :7
Hee Bart, heb je de TM-cilinder met ovale poort en fluitpoorten of de nieuwere met vlinderpoort?
De TM-cilinders zijn trouwens wel aardig op topvermogen gemaakt.